Otse põhisisu juurde

Appi, nad aina genereerivad !

 See on täiesti lõpp juba, kui palju suudavad need kaks pisikest peakest genereerida. Neil pole ei sooja ega külma sellest, et nad mõlemad on ise palavikus ning tervis pole just kiita, lollusi saab ikka teha nii palju kui see pisikene peake suudab välja mõelda.

 Üks hommik ärkasid nad minust pisut varem ning nad olid nii vaikselt, et ma isegi ei kuulnud magamistuppa, et nad ärkvel oleks. Mingi hetk lihtsalt sisetunne ütles, et davai aeg on end ülesse ajada. Nii ma siis tegin ning samal hetkel tahtsin kohe ruttu tagasi voodisse teki alla minna ja lihtsalt nutta tihkuda.. Nad olid kuidagi lahti saanud oma morispudelid ning terve elutoa laud ja põrand ujus sellest morsist ja muidugi olid nad ise ka märjad, sest oioi kui hea on ju sinna kleepuvasse loiku sisse istuda ning plätserdada..
 Tol hetkel ma isegi ei mõelnud, et võiks sellest pilti teha, sest mu ihukarvad lihtsalt tõusid püsti ning ausalt mul võttis ikka päris palju jõudu, et mitte nutma hakata. Õnneks sain ruttu koristatud ning lapsed said pestud ning päev võis julgelt edasi minna.

 Oleks siis see eelmine seik ainuke, aga ei, igasugu pättusi suudavad nad küll ja küll välja mõelda ning see kõik käib nii kiiresti, et ma jõuan vaid korra vetsus käia ning selle ajaga on nad juba millegiga hakkama saanud.
 Eile näiteks kallati koertekrõbinad tulevase köögi põrandale laiali, kuid selle eest oli taksikutel hea meel, sest nad said ju veeeel rohkem süüa :D

 Eile oli üldse põnnidel kuidagi ülemeelik tuju , aasta esimene päev vist mõjus ka neile, mis sest et aastavahetuse magasid nad maha ning ei tea sellest ei ööd ega mütsi.
 Tol ajal, kui ma käisin Liisu tagumikku pesemas, oli Jaan lastetoast toonud kriidi ning elutoa laua ja minu arvuti lihtsalt täis sodinud :O
No kust need lapsed neid ideid küll võtavad? Me joonistame iga päevaselt paberile ning nad teavad, kust ise paber kätte saada, aga ei, ikka jääb laud ning läpakas ette..

 See kõik on samas nii armsalt naljakas, et ma isegi ei suuda nende põnnide peale kuri ega pahane olla. Eks me kõik õpime oma vigadest ning loodan, et ka kaksikutel tuleb varsti mõistust veidi rohkem pähe ning nad hakkavad asjadest paremini aru saama :)

 Huvitav on aga see, et kas see asjade genereerimine läheb ajaga hullemaks või normaliseerub ? No vähemalt kooli ajaks võiks küll juba mõistust piisavalt peas olla, et ma enam siis ei pea selliste asjadega tegelema, kuid arvan, et selleks ajaks on juba uued probleemid tekkinud.

Kommentaarid

  1. Ilmselt ei lõppegi 😜 Mul on kuuesed ja ikka teevad lollusi, lihtsalt süstemaatilisemalt ja asju omavahel läbiarutades.... Egas muud, kui jõudu. Nüüd alles läheb põnevaks 😜

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Oii jeebus, ma siis lähen kuskile närvirakke juurde ostma :D

      Kustuta
    2. meeskonnatöö aina areneb, sest võimekus areneb ju ka. Vanematele stoilist rahu ja kannatlikku meelt!

      Kustuta
  2. Tuttav tunne. Mul pea 1,5 aastane ja genereerib ikka hoolega. Enam ei mäletagi kui palju oleme mehega kahe peale arvuti ja teleka ekraani puhastanud. Sellised ideed kaovad varsti ära aga asemele tulevad palju tõsisemad krutskid.

    VastaKustuta

Postita kommentaar