Otse põhisisu juurde

#30pk ehk 12.-14.päev

12.päeva teemaks oli "Mis mulle meeldib"

 Teen lühidalt, sest neid asju, mis mulle meeldivad  on tegelikult palju, kuid panen kirja esimesed, mis kohe pähe tulevad :)

  • Korras kodu 
  • Haigustevaba periood 
  • Suvi 
  • Lumi 
  • Kaua magada
  • Mu pere! 
  • Mittejonnivad Põnnid ( õnneks pole lastel väga tihti jonnituure) 
  • Suurpuhastusi kodus teha 
  • Remonti teha 
13.päev - 5 asja mis muudavad mu elu suurepäraseks 

Nende 5 asja välja valimine on üpris raske, 

  • Kodu - koht kus iga päev olla ning mälestui luua
  • Auto - ma ei kujutaks ette kuidas ma saan punktist A, punkti B
  • Telefon - kuidas ma ilma selleta endale olulised inimesed kiirelt kätte saan?
  • Arvuti - ilma selleta ei saaks ma hetkel siia kirjutada
  • Voodi - ma ootan iga päev seda hetke, kui saan lõpuks voodisse maanduda 
14.päev - Minu tänane menüü

 Hommikusöögiks olid meil võikud. Need ehtsad Abikaasa tehtud võikud, mis maitsevad nii imehästi, kui oled just äsja voodist tõusnud 

Lõunasöök jäi mul kahjuks aga täna vahele, selle asemel sõin ühe õuna ning pirni 

Õhtusöögiks olid meil täidetud kartulid, mille ümber oli keeratud peekon. Nägin seda mingi aeg facebookis ja teadsin, et pean seda proovima. Seekord ttäitsin kartulid juustuga, kuid järgmine kord tahaksin sinna sisse panna sibulat natuke koort ning sinki

Kommentaarid