Otse põhisisu juurde

#30pk ehk 6.-9. päev

 Mõned päevad  olen eemal olnud, kuna lapsed on päris tõbiseks jäänud ning siis lihtsalt ei ole olnud võimalust leida see aeg, et siia tulla. Mõlemil põnnil on korralik nohu ning vastik köha. Õnneks palavikust oleme lahti saanud, kuid tervenemisemärke endiselt pole :(
 Nüüd aga leidsin selle võimaluse, et tulla kirjutada viimaste  päevade kokkuvõte siia ära :)

6.päeva teemaks oli : 10 laulu mida ma praegusel hetkel jumaldan.
 Päris nii ei saa öelda, et jumaldan, kuid hetkel ühed kuulatumad minu poolt küll. Need lood on ikka nii seinast seina, aga no mulle meeldivad :)
  1. Adele - Skyfall 
  2. Junge Junge - Run run run 
  3. Mike Perry - The ocean 
  4. Little snowflake - kaksikute hetke lemmiklugu ja mulle ka nii meeldib 
  5. Enrique Iglesias - Duele el corazon 
  6. Linkin Park - In the end
  7. Krista Siegfrids - Can you see me ? ( seda laulu olen juba mitu aastat pea iga päev kuulanud ja lihtsalt ei väsi) 
  8. Tuomas Kauhanen ft. Väiöväinö - Enkeli 
  9. The Beatles - Yesterday 
  10. Madonna - American Pie ( seda ühte lugu oli nii raske valida :D ) 
7.päev ehk jaga midagi, mille nimel oled valmis võitlema 

Siin ei tohiks palju küsimusi olla, mille nimel ma olen valmis võitlema. Ikka oma PERE nimel olen ma kõigeks valmis! Et oleksime neljakesi koos ning mitte miski ega keegi ei lõhuks meie pere. See võib küll helesinine unistus olla, kuna tänapäeval on nii palju lahutusi, kuid ma soovin, et saaksime Abikaasaga nautida vanaduspõlve ning lapselapsi hoida ning muidugi koos enda Põnnid suureks kasvatada. 

8.päev ehk mõned elutarkused/tsitaadid, mis mind kõnetavad 



9.päev ehk kirjuta oma tugevatest külgedest 

 Isver, ma kohe ei teagi mida siia kirja panna :D No kindlasti üks mu tugevaid külgi on see, et olen järjepidev ning nõudlik. Kui ma ikka midagi tahan, siis pingutan selle nimel kõvasti, et see ka saada. 
 Tavaliselt viin ma enda asjadega hullult täpselt kurssi, sest mul on VAJA, et mul oleks kõigest ülevaade. Muidugi paljud võivad nimetada seda ka nõrgaks omaduseks, aga ma tunne, et see aitab mind palju elus edasi, kui ma tean mida ma teen või kuidas seda teha. 

 Eks mul ole ka päris palju halbu omadusi, kuid kui aus olla, siis ma hetkel ei oskagi kohe midagi sinna tugevatesse külgedesse juurde lisada. Ma pole väga selline inimene, kes end kiidaks hullult. Eks neid häid külgi ole veel ning need inimesed kes mind tunnevad, teavad seda :) 

Kommentaarid