Otse põhisisu juurde

Appi, ma hullun

 Pealkiri ütleb kõik! Ma tõesti kodus juba hullun, sest lapsed on eelmise aasta lõpust saadik pidevalt haiged, vahepeal tundus, et hakkab juba paremaks minema, kuid siis tuli uuesti haiguslaviin peale. No ei saa mina aru, mis toimub. Tundub, et see tore "talv" annab tunda, et igasugused viirused liikvel on..

 Tegelikult ei saa aga nii väga kurta, sest kahe aasta jooksul nad tegelikult nii väga haiged polegi olnud. Nüüd lihtsalt on vist kõik haigused tagantjärgi ning ette ära oma tee meieni leidnud.

 Minu suur plaan oli jaanuaris iga päev leida tee siia, et kirjutada postitusi, kuid paistab, et ma ei tohi plaane teha, sest nii või naa tuleb alati miskit vahele. Ma lihtsalt südamest loodan, et nad nüüd tervenevad kiiresti ning ma saan naasta tavapärase elu juurde ning kodus valitseb taas harmoonia. Hetkel on harmoonia asemel kaks peaaegu kahest, kes ise ka ei tea, kuidas on kõige parem olla. Eks ikka emme süles, aga koos nad mulle sülle ei mahu ning siis on neil olelusvõitlus, kumb minu süles rohkem olla saaks.

 Lõpuks saime ka paika pandud plaani, kuidas hakkab välja nägema meie kodu seestpoolt. Käisime välja mõnded ideed, kuhu ehitada uus vannituba ning kust maha võtta seinad ning saime ka jaatava vastuse, et nii on võimalik! Juhhuu! Nüüd tuleb vaid oodata kevadet, et saaksin minna lastega nädalaks maale puhkama ning härra hakkab koos sõpradega ehitama :) Seniks aga tegin kodus ajutise muudatuse, sest ma lihtsalt ei suutnud enam seda vana suvila pruune seinu vaadata :D Kui kõik muudatused on tehtud, siis jagan teile ka pilte. 

Kommentaarid