Otse põhisisu juurde

Kuidas leida motivatsiooni?

 Miks on niimoodi, et vahepeal ei ole absoluutselt mitte millestki kirjutada, samas vahepeal toodan ma neid postitusi nagu ma ei tea mis asju? Näiteks paar päeva tagasi kirjutasin ma valmis 6 postitust, mis ma nüüd ajajooksul teile avaldan. No lihtsalt oli tuhin peal ning näpud aina türkkisid..

 Mul on üldse viimasel ajal kuidagi naljakalt olnud, et mõni päev on motivatsioon üks kõik mida teha täielik 0, samas teine päev on motivatsiooni ning tahtmis teha nii palju asju ära, et lihtsalt ajast jääb puudu.. Tänagi ma näiteks sorteerisin ära oma kapi. Sealt sai nii mitmeid vanu (täiesti kasutuskõlblikud, lihtsalt ma olen neist väsinud) rätikuid ning voodipesusid. Muidugi ka kaks koti täit riideid, mida mul lihtsalt enam tarvis pole. Eks tegelikult neid asju ole veel, mis tahaks uut elu saada, aga nagu ma juba varasemalt mainisin, siis lähima 3 kuu jooksul võtan ma selle ülessande endale ette, et lõpuks kõik asjad ära sorteerida :)

 Näiteks võtsin ma täna endale kasutusele ühe kaustiku, kuhu hakkan ülesse märkima erinevaid kordaminekuid ning muid mulle olulisi sündmusi, lihtsalt seepärast, et nt aasta keskel või siis ka lõpus teha üks ülevaatlik postitus. Möödunud aastal jäi see tegemata, sest mul oli enamik aega motivatsioonipuudus ning lapsed nõudsid väga suure osa ajast endale. Seega kui ma lõpuks jõudsingi siia, siis kõik mõtted olid kadunud ning kirjutasin sellest, mis päeva jooksul oli hingele jäänud. Eks tegelikult jäi möödunud aastast väga palju asju kirjutamata, sest ma ei kirjutanud endale märksõnu ülesse ning kui ma lõpuks õhtul arvuti taha sain, siis olin ma pooled asjad juba unustanud :D

  Seoses uue aasta lubadustega, tegin ka iseendale ühe lubaduse, kuid seda ma praegu veel teile ei lobise, kõigepealt vaatan, kas ma ise saan selle lubadusega hakkama või mitte ning alles siis, kui olen veendunud, et saan, annan ma sellest teile teada, nii et ärge pikka viha pidage :)

 Tagasi tulles aga motivatsiooni juurde, kuidas teie leiate motivatsiooni midagi teha, kui nt juba pikemat aega tunnete, et see ei ole hetkel kohe üldse teile? Mitte, et mul hetkel oleks motivatsiooniga probleeme, aga aasta on ju veel ees ning usun, et kindlasti on mul ka see aasta neid aegu, kui motivatsioon on all :(

Kommentaarid