Otse põhisisu juurde

#30pk ehk minu tänane päev

 Tänane päev algas nagu ikka. Ärkasime põnnidega meie voodis kella 11 aeg. Me oleme hilised ärkajad, seega ka hommikust ei suuda kohe süüa. Põnnid on nagu mina, et reaalselt kõht läheb tühjaks umbes 1,5-2h peale ärkamist ning alles siis läheb söök sisse, enne seda raputatakse pead ja keeldutakse ketegooriliselt toidust.
 Niisiis meie hommikusöök oli veidi enne kella 1te ning selleks oli mannapuder vaarikate ning maasikatoormoosiga. Praegu seda kirja pannes, läheb mul taas kõht tühjaks :D

 Lõunaund Põnnid aga täna ei teinud, sest ärkasime nii hilja ning ma ei näinud mõtet sellel, et neid magama sundida. Etteruttavalt võin ära öelda, et ei olnudki vaja, neil oli terve päev superhea tuju! 
Lõunaune asemel me mängisime, sorteerisime koos nende riideid ning joonistasime. Söögi jõudsin ka ilusti valmis teha. 

 Õhtu poole oli meil multikatetuur ning suur suur sööming, sest mul oli tunne, et lapsed ei saagi oma kõhtu mitte kunagi täis :D Mõlemad sõid ära kaks taldrikutäit makarone viineritega.
 Kuna Abikaasa jõudis varem koju, kui tavaliselt, siis õnnestus mul ka üks poetuur teha, kust skoorisin põnnidele terve hunniku riideid ning paari jalanõusid.

 Magamaminek oli lastel tavapärasel ajal, ehk siis kell 22, peale mida ma sain aga rahulikult lastele kampsuneid edasi kududa. Elisabethi kampsun sain peaaegu valmis, Jaani kampsunile on vaja kududa veel varrukad külge.

 Kui päevale tagasi mõelda, siis võib öelda, et täitsa tegus päev oli, kuid tegelikult on enamik meie päevi sellised (muidugi ma ei käi iga päev poetuuril, kuid muud asjad olid üsna tavapärased) 

Kommentaarid