Otse põhisisu juurde

#30pk ehk pea kaks nädalat, kus ma olen eemal olnud

 Olge nüüd valmis hääääästi pikaks postituseks. Kuna põnnid on lõpuks terved, siis mul lastakse natukene arvutis olla ning ei elata seljas ja ei karjuta pidevalt. Seega panen teile kirja kõik need päevad mis on kirja panemata jäänud.

15.päev ehk millest ma unistan tuleval aastal


  •  Kodu ehitusega jõuaksime nii palju ära teha, kui meil hetkel plaanitud on 
  • Tahaksime perega suvel Saksamaale sõbrannale külla minna
  • Sooviksin helkurripatsitega veidike suuremalt tegeleda
  • Saaks hoovi lõpuks korda ning kõik peenrad täpselt nii nagu ma enda vaimusilmas näen 
16.päeva teemaks oli minu tähtkuju 

 Tähtkujult olen ma JÄÄR ning võin öelda, et üpris palju ehk et isegi lausa enamik klapib minu tähtkuju kirjeldusega. Ma olen ülimalt jäärapäine ninh kui ma olen endale mingi sihi võtnud, siis teen selle nimel ükskõik mida, et see ka saavutada! Mu tujud muutuvad hästi kiiresti ning tihti võib juhtuda ka seda, et näiteks praegusel hetkel tahan ühte aga umbes 2 minuti pärast ma enam seda ei taha ning soovin hoopis teist. 





17.päev ehk 30 fakti minust 

  1. Mu lemmiklaul on läbi aegade olnud Paul Van Dyk - Time of our lives
  2. Ma ei kannata jokutamist 
  3. Kui ma midagi tahan, siis tavaliselt tahan ma seda kohe
  4. Ma võiksingi toituda vaid puuviljadest ja marjadest
  5. Ma armastan hästi paljusid asju ise teha 
  6. Mulle meeldib korraga mitme asjaga tegeleda
  7. Mulle meeldib heategevusega tegeleda
  8. Ma armastan magada
  9. Vähesed teavad, et ma jälestan varbaid ( enda ja laste varbaid kannatan, aga teiste paljaid varbaid ma vaadata ei suuda) 
  10. Mind on kerge ärritada 
  11. Mulle meeldib remonti teha
  12. Mu huumorimeel on selline, mille peale tavaliselt mitmed solvuvad
  13. Ma olen ööinimene 
  14. Mulle meeldib suurpuhastusi kodus korraldada
  15. Mul on küll hoov, kuid ma ei mõista aiandusest mitte midagi 
  16. Ma olen otsustusvõimetu 
  17. Ma ei suuda trenni teha
  18. Ma unustan tigtipeale asju 
  19. Mulle ei meeldi üksinda jalutamas käia 
  20. Ma armastan merd
  21. Ma tõstan meie kodu pidevalt ringi, sest ma lihtsalt ei tea, kuidas ma midagi tahan 
  22. Ma natuke kahetsen, et oma juuksed maha lõikasin, aga samas tean, et mul olid juuksed mega katki
  23. Ma armastan lihtsalt üksinda autoga sõita
  24. Mu lemmik jäätis on vanilje jäätis šhokolaadi tükkidega 
  25. Ma joon iga õhtu piparmündi teed 
  26. Ma ei tohi kohvi juua
  27. Ma armastan loomi 
  28. Kuid vihkan ämblikke ning usse 
  29. Ma ei oska kunagi poseerida
  30. Mulle meeldib igasugu asju korraldada 
18.päev ehk viimase aja 10 laulu, mis mulle meeldivad 

  1. Metsakutsu - Ära mine närvi 
  2. Estonian Voices - Kättemaks 
  3. Ed Sheeran - Give me love
  4. Ed Sheeran - Shape of you
  5. Syn Cole + Caroline Pennell - Californication 
  6. Robbie Williams- Love my life
  7. Twenty one pilots - Heathens
  8. Twenty one pilots - Stressed out 
  9. Shawn Mendes - Treat you better
  10. Maclemore ft. Ed Sheeran - Same love
19.päev ehk 3 asja, mida sooviksin oma lastele õpetada

 Kindlasti soovin ma neile õpetada, et maailmas veel leidub head ning et ise head tehes tuleb hea ka nende endi juurde. Veel sooviksin neile õpetada ausust, kuna ilma selleta lihtsalt ei saa. Ning kolmandaks soovin ma neile õpetada seda, et mitte kunagi ei tohi lasta end maha teha ning enda eest tuleb võidelda. 
 Eks tegelikult ole neid asju palju palju rohkem, mida ma neile õpetada soovin, kuid need olid need kolm asja, mis kohe pähe kargasid. 

20.päev ehk kas mul on tatoveeringuid

 Jah on küll. Puusakondi juures on käpajäljed, kuid otseselt neil mingit tähendust pole. Kunagi noorest peast sai tehtud, kuid ütlen ausalt, et siiani pole ma nende tegemist kahetsema hakanud. Tahan see aasta paar tükki veel juurde teha, kuid eks paistab, kas ma ka jõuan selleni. 

Üks tore mälestus lapsepõlvest ehk 21.päev 

 Mulle jääb vist alatiseks meelde mu 5.sünnipäev. Kuna mu sünnipäev on aprillis ning tollel päeval oli umbes 30 soojakraadi, siis sain oma lemmiku kollase kleidiga ringi joosta. Ma mäletan, kuidas ma istusin köögi akna peal ning jälgisin, millal issi koju tuleb. Ma sain oma 5ndaks sünnipäevaks endale suure jalgratta ning kaua igatsetud nukuvankri. Varasemalt olid mul need ka olemas, kuid see nukuvanker oli ikka selline suur ja korralik. Emme punus sellele alla ka pakikorvi ning niimoodi me saimegi koos poes käidud- mina oma nukuvankriga ning emme päris vankriga, kus sees mu pisike vennake oli :) 

22.päev ehk minu elu 5 aasta pärast 

 Ma eeldan, et 5 aasta pärast teen ma tööd, mida ma armastan. Näen, kuidas mu pisikesed beebid polegi enam nii pisikesed ning alustavad oma esimest kooliaastat. Kodu oleme me ka selleks ajaks vaikselt suuremaks ehitanud ning ma loodan, et ka 5 aasta pärast ei teki mul uuesti tuju oma juuksed maha lõigata, sest kui tekib, siis palun keelake mind. 
 Ma loodan, et ka selleks ajaks olen ma läbi teinud mõned koolitused, mis mul hetkel peas mõlguvad, kuid nendest ma ei hakka praegu täpsemalt kirjutama 

Mu suurim hirm ehk 23.päev 

Kui mul lapsi poleks, siis ma kirjutaks, et mu suurim hirm on kitsad pimedad ruumid. Aga mul on lapsed! Seega mu suurim hirm on, et nendega juhtub midagi

Mu parim sõbranna ehk 24.päev 

 Mu parim sõbranna on siiani olnud alati mu kõrval. Sügisel saab juba 18 aastat üheskoos oldud. Eks meil ole tülisid ja mõistmatusi ka olnud, kuid ma ei kujutaks ette päevagi, kui mul teda ei oleks. Vahest tahaks talle korralikult vastu pead anda ning ta ise teab väga hästi mille eest. 
 Koos oleme me läbielanud nii palju seiklusi ning ma ei kujutaks ette, kui ma oleks need samad seiklused kellegi teisega läbi elanud. Küll oleme me keset ööd otsustanud, et meil on vaja sõita mitukümmend kilomeetrit lihtsalt seepärast, et meeletu burksiisu on või siis seepärast, et lihtsalt und ei tule ning teises linnas on mingi mega hea pidu. 
 Ma ei hakka aga pikemalt siia kirjutama, sest tänu põnnide haigusele venib see postitus niigi mega pikaks :D

25.päev ehk lemmik filmid 

"Into the blue" 
"Safe heaven"
"50 shades of grey" 
"Üksinda kodus 1 & 2 "
"Django Unchained"

26.päev ehk need veidrused, mida ma üksinda olles teen 

 Ma isegi ei oska siia midagi kirjutada, sest viimase paari aasta jooksul olen ma olnud loetud korrad üksinda ning siis olen ma ka kas shopanud, maganud või koristanud :D Arvan, et neid ei saa veidruste alla liigitada :D

27.päev ehk kuidas ma viimase 2 aastaga muutunud olen 

 Ma olen viimase 2 aasta sees saanud EMAKS! Samuti olen saanud Abikaasaks. Ma olen õppinud, et tingimusteta armastus on olemas. Ma olen muutunud ka valivamaks - kui mul on valik olla vaid oma perega või siis, et keegi tuleb külla või meie läheme külla, siis ma valin selle, et oleksime kõik neljakesi kodus ning teeme ühiselt midagi. Minu jaoks ei ole enam väljaskäimine ja lõbutsemine oluline, kuid vahel ennast tuulutada on sellegipoolest hea. 
 Ma usun, et mõnes mõttes olen ma muutunud paremaks inimeseks, kuid kindlasti on minus ka neid omadusi, mis on muutunud halvemaks teiste aspektist, kuna ma sean alati oma pere esikohale! 

28.päev ehk parim asi, mis minuga sellel nädalal juhtunud on 

 Kõige paremaks saab nimetada seda, et mu Põnnid on lõpuks  peaaegu terved! Aitab küll sellest haige olemisest. Loodan, et enam nii pea gripp ega muu haigus meid ei tervita 

29.päev ehk minu ootuses järgmisele 30 päevale 

 Broneerin põnnide sünnipäeva koha ära. Plaanin Abikaasaga üle tüki aja taas kinno minna. Loodan, et ilm lõpuks otsustab ära, kas on talv või kevad. Väga väga loodan, et mu põnnid uuesti haigeks ei jää

30.päev ehk möödunud kuu parimad ja halveimad hetked 

PARIMAD : 
  • Lapsed said enam-vähem terveks
  • Saime uue külmkapi ning ajutise köögi paika 
  • Sain kinnitust, et sügisest on kindlasti lasteaia kohad olemas 
HALVIMAD :
  • Põnnid olid peaaegu terve kuu haiged
  • Sauna toru lõhkes ( õnneks ka samal päeval parandatud) 
  • Lund pole ikka veel