Otse põhisisu juurde

#30pk ehk 10 asja mis muudavad mind tõeliselt õnnelikuks

 Eelmises postituses kutsusin ma nii siin, kui ka facebookis inimesi kaasa lööma "30 päeva kirjutamist". Mul on suur suur rõõm, et Teid nii palju on, kes vähemalt kõik proovivad kaasa lüüa :)
 Seega saate nüüd kuu aega kindlasti iga päev lugeda siit vähemalt ühe postituse.

 Esimeseks ülessandeks on kirjutada 10 asja, mis muudavad mind tõeliselt õnnelikuks.  See on minu jaoks täpselt selline ülesanne, et saaks aastat rahulikult alustada ning ei peaks kohe esimesel päeval on pead nii palju ragistama.

 Niisiis panengi kirja need, kuid ütlen kohe ära, et need ei ole tähtsuse järjekorras!


  1.  Perekond! Pole midagi paremat, kui su ümber on armastav ja kokkuhoidev pere
  2.  Mu Põnnid! Seda ei pea isegi mitte põhjendama 
  3.  Jõulud! See on aastas reaalselt ainus aeg mil kogu meie pere saab kokku ning veedab selle aja head paremat süües ning teineteise seltskonda nautides 
  4.  Armastus! See on imeline - ise armastada ja olla armastatud 
  5.  Koogid! Ma lihtsalt armastan erinevaid kooke, need on nii pagana head :D
  6.  Sõbrad! Rõõm on omada tõelisi sõpru, nad lihtsalt muudavad mu iga päeva nii suurepäraseks 
  7.  Päike ja suvi! Ma pean need ühe punkti alla panema, sest nende kooslus on lihtsalt I-M-E-L-I-N-E !
  8. Küünlad! Ma lihtsalt jumaldan küünalde põletamist, seda kui mõnusat valgust nad tuppa loovad, seda atmosfääri
  9. Kui ma saan kedagi aidata! Olgu selleks siis mõni inimene või loom, vahet pole kes, aga see tunne on võrratu, kui oled aidanud endast nõrgemat 
  10. Magamine! Ma juba väikese põnnina armastasin magada, teismelisena armastasin seda veelgi rohkem ning nüüd hindan igat tundi, mil saan rahulikult magada 

Kommentaarid