Otse põhisisu juurde

Mähkmetrall

 Detsembri alguses mainisin, et teen kuu ajase katse, et teada saada kui palju mähmeid meil kuus kulub. Ausalt, ma mõnes mõttes kahetsen, et hakkasin neid lugema, ent samas tunnen head meelt, et lõpuks üle lugesin.

 Ma varem ei olnud aru saanud, kui palju meil mähkmeid kuus kulub, siis nüüd lõpuks sain ma sellest aru. Meil on ju kodus koguaeg miskisugune mähkmete varu olemas ning nii ma siis olengi alati lihtsalt uue paki lahti teinud, süvenemata palju neid seal sees on või kui kiiresti need otsa saavad.

 Kas te kujutate ette, meil kulus detsembris ei rohkem ega ka vähem kui 203 mähet! Oh sa püha püss! Samas kui jälle teistmoodi võtta, siis see teeb umbes 6,7 mähet ööpäevas, ehk siis ühe lapse peale 3,35 mähet - niimoodi ei olegi seda nii palju. Eks muidugi see aitab ka kaasa, et päeval on nad võimalikult palju ilma mähkmeta ning mõni päev läheb mähe jalga vaid une aegadeks.

 Siin kohal pean aga sügava kummarduse ja tänusõnad ütlema oma armsala äiale, kes meile ikka alati mähkmeid toob, kui külas käib. Ma ei kujutaks ette, millised oleksid meie igakuised väljaminekud, kui ma peaksin absoluutselt kõik mähkmepakid ise ostma- see oleks lihtsalt õudne.

 Kui nüüd hakata mõtlema, kui palju mähkmed tegelikult loodust reostavad, siis võiksime me ju kasutada riidest mähkmeid, sest neid saab pesta ja taaskasutada. Jah, me tegelikult oleme isegi neid kasutanud. Kasutasime neid siis kui nad olid pisemad, siis oli neid kodus hea mugav kasutada, aga õue ma ei julgenud nende mähkmetega minna, sest minu meelest lasid nad läbi kui sinna juba teine piss sisse jõudis tulla. 

 Mähmeid oleme me tegelikult proovinud väga mitmeid erinevaid. Alguses olid meil enneaegsete mähkmed Bebecash'id, siis läksime Liberote peale, sest lastehaiglas olid need kasutusel. Kuid Liberoid saime vaid natuke aega kasutada, kui lõi välja allergia.. Lasin Abikaasal meile haiglasse Huggise mähkmed tuua, lootsime ehk need siis sobivad, aga EI ! Huggised tegid asja VEELGI hullemaks ning mul oli lastest nii kahju :( Järgnevalt valisime Naty mähkmed- need sobisid meile väga hästi, kasutasime neid paar kuud, kuid neid oli nii nadi osta, sest neil on ainult pisikesed pakid (ja need ei ole just kõige odavamad) ning mähmeid kulus meil meeletult, see aga  hakkas ka rahakotile.
 Peale seda võtsime LovingTouch'id, kuna need on rimis müügil ( meie endise kodu kõrval oli rimi) kuid ka need tekitasid uuesti korraliku lööbe ning lõpuks proovisime Pamperseid ja neid kasutame tänase päevani. Ei ole Pampersitest tulnud mitte mingisugust allergiat. Väga väga harv juhus, kui kuskilt miskit läbi on tulnud ning mina olen nendega rahul. Kõige tähtsam muidugi ongi see, et lastel ei ole nende mähkmete vastu allergiat.




Kommentaarid

Postita kommentaar