Otse põhisisu juurde

#30pk ehk 5 võimalust võita mu südant

 Siin ei ole isegi mitte pikka juttu, sest on olemas vaid teatud asjad, mis mu südame hetkega sulatavad ning panevad hoopis teises rütmis lööma. Hetkel nende peale mõtleminegi tekitab kõhus liblikaid ning meeletult mõnusa tunde.


  1.  Komplimendid! No näidake mulle ühte naist kellele ei meeldi komplimendid!?!
  2.  Lilled! Ma armastan lilli, eriti armastan neid siis, kui tuju on kehva või üldse on kuidagi väga vale olla, siis on lilled ühed vähestest asjadest, mis hetkega teevad tuju kordades paremaks. Mis saaks veel armsam olla, kui see, et su Abikaasa sulle lilli kingib? 
  3. Kui mees kuulab mind! Ta peab kuulama ja meeles hoidma mida ma räägin. Mees peab näitama välja, et talle läheb minu arvamus korda, mitte ei suru ta oma arvamust mulle peale. Ma armastan neid hetki, kui saab endale kalli inimesega lihtsalt koos pikutada ning maailmaasju arutatud. 
  4. Kui ma tunnen, et mind koheldakse kui printsessi! On überarmas tunda, kui inimene teeb enda poolt kõik, et mina end suurepäraselt tunneks! Vot see sulatab mu südame kohe kindlasti :) 
  5. Kui mees teeb mu päriselt õnnelikuks! Selleks ei pea isegi midagi tegema, kui klapp on hea ning jutt jookseb ning omavahel on õhus tunda keemiat, siis hakkabki õnnehormoon tööle ning palju polegi enam vaja, et ma olen oma südame avanud

Kommentaarid