Otse põhisisu juurde

#30pk ehk 5 kohta mida sooviksin külastada

Nende 5 koha välja valimine on niii raske, tegelikult on neid kohti mitmeid, kuhu kunagi minna tahaks, aga siis kirjutan siis need 5 siia :)




Narva - ennem, kui maailma avastama tahan minna, peaks ikkagi ka Eestit avastama. Ma olen nii palju head kuulnud Narva kohta, et see pidi väga ilus linn olema suviti, seega ehk järgmisel aastal võtame me lõpuks selle pisikese reisikese ka ette






Jaapan - kogu see nende kultuur ja eripära on kõik nii vinge mu jaoks, et ma nii loodan, et ka sinna õnnestub mul kunagi minna. Samuti meeldib mulle see eripära, et linnad on hästi suured ja võimsad, aga kui linnast välja minna, siis oleks sattunud nagu hoopis teistsugusesse ajastusse




Bali - see imeline koht oma imeliste randadega ning see mõnus soe kliima - seal ma elakski !
Kui võimalik oleks, siis pakiksin homne päev oma 7 asja, võtaksin Põnnid ja Abikaasa kaasa ning põrutaksin sinna!





Island - Seal tunduvad kõik asjad hoopis teistmoodi olevat, kui meil siin, aga samas tundub jällegi nii sarnane meie enda kodumaaga. Tahaksingi minna avastada, et kui palju äratundmisrõõmu ma sealt saaksin. Olen kuulnud, et seal pidid hästi sõbralikud inimesed olema. Ma tahaksin seal näha vulkaane ning virmalisi :)



 

Madagaskari saarele - vot ma ei tea miks ma sinna tahan minna, aga väikesest peale olen ma kõigile sellest jauranud ning loodan, et kunagi teen ka oma soovi teoks :) No vaadake vaid seda helesinist merd, mis seal rannaääres on , lihtsalt IMELINE !

Kommentaarid