Otse põhisisu juurde

#30pk ehk Mis siis kui..

 Oi , neid "Mis siis kui.. " teemasid genereerib mu aju ikka iga päev. See on vahest lausa õudne, mida kõike ma suudan välja mõelda.

 Näiteks suudan ma alati igasugu asju välja mõelda, kui Abikaasa peaks juba kodus olema, kuid telefonile ka ei vasta. Siis on alati peas mõte "Mis siis kui... temaga on juhtunud midagi..". Siiamaani pole temaga õnneks mitte midagi juhtunud ning tavaliselt on mittevastamise süüks läinud see, et telefon on kuskil kotis või pükste taskus, mida aga ei saa turvavöö alt kätte :D

Teiseks hästi levinud unistuseks on mul "Mis siis kui mul oleks rohkem raha". Oii, ma arvan, et see unistus meeldib kõigile. Küll ma siis kujutan ette mida kõike ma kodus ära teeks, planeerin meile mõtetes umbes 100 erinevat reisi jne. Eks tegelikult kõiki neid soove me täidame ikka hoogsasti, kuid kärsitu nagu ma olen, ma tahan ju alati kõike ja korraga.

Vahel aga mõtlen , et mis oleks siis, kui kaksikute asemel oleks sündinud vaid üks laps. Isver, seda ma isegi ei taha tavaliselt edasi mõelda, sest nad koos on lihtsalt nii imearmsad. Eks Põnnid aja mind vahest ikka hulluks ka, kuid selle korvab kordades see üle, kui neil tuleb hellushoog peale ning nad soovivad aina musitada ja kallistada ning lihtsalt minu kaisus olla.

 Seda kõike kirja pannes, aga mõistan, et ei ole tarvis mõelda neid mõtteid "Mis siis kui..." . Me kõik elame oma elu nii nagu oskame ning anname endast parima, et see oleks suurepärane. Ma parema meelega elan praeguses hetkes ning naudin seda mis mulle antud on :) 

Kommentaarid