Otse põhisisu juurde

Ühe kuu eksperiment + põnnide riietest

 Tere hommikust !
 Tänasest algab kuu aega kestev eksperiment , kus mu ülesandeks on iga päev teile kirjutada. Kui päris alusalt öelda, siis ma ei kujuta isegi ette, kuidas ma sellega hakkama saan , kuid eks ma püüan ning annan endast parima.

 Kuna eile öösel oli abikaasa uues kodus, sest neiu endiselt ei tohi pisikutega kokkupuutuda, siis sain ma aru , et Liisu tõepoolest on täielik issitütar ! Ei tea, kas ta tajus seda, et issit ei ole või mis ta tegi , igatahes otsustas ta, et tema magada ei taha. Mis mul siis muud üle jäi , kui laps kell 00.00'i aeg voodist välja võtta ning temaga tegeleda ja mängida. Tunnikese me kuskil mängisime, kui mul tuli mõte, et peaks võtma ühe issile kuuluva särgi ning selle talle kaissu andma. Teate mis , see töötas ! Ta jäi uuesti umbes kell 1 magama :)

 Pakkisin eile ka laste asjad kokku , mis ma maja peale ära viin. Täiesti õudne, kui palju on meil väikeseks jäänud riideid. Kuhu nad ometi kasvavad !?! Kui nüüd peagi täielikult oleme ära kolinud, siis hakkan järjest asju ülesse pildistama ja müüki panema. Muidugi on mõningaid asju , mis ma ka alles jätan , aga no ometi ma ei saa kõiki nende väikeseks jäänud riideid alles hoida , siis peaksin nende riiete jaoks juba eraldi toa majas leidma. No ilmselgelt olen ma neile lihtsalt nii palju riideid kokkuostnud, kuid samas ei ütleks ma , et neid nüüd nii palju oleks, kuna majas on ju siiski kaks beebit ning ometi on neil mõlemil ju riideid vaja. Ei hakka ma ju panema Jaanile selga roosat kombet või siis Liisut üleni siniselt :)

 Kuidas riietate teie oma beebisid ? Kas teil on ka riietega valikut või olete ostnud täpselt parajalt ?

Kommentaarid