Otse põhisisu juurde

Nippe kolimiseks

 Ma ei oska seda postitust mitte kuidagi alustada. Kõige pealt kirjutan midagi valmis ja siis taas kustutan  ning niimoodi umbes 3 korda. Ma tahaksin teile kirjutada, kuidas kolides oma mõistust mitte kaotada, kuid mul on tunne, et enda mõistuse olen ma küll täielikult kaotanud, seega ei tea kas see postitus oleks kõige õigemast vaatenurgast. Ent ma proovin. Proovin kirjutada sellest , mis ma ise valesti tegin, et oma mõistuse lihtsalt kaotasin ning nüüd ei leia enam mitte kui midagi ülesse.

 Alustuseks ütlen - kirjutage igale kastile/kotile peale mis seal sees on !  Mina seda ei teinud, ainult kaksikute asjadega kottidele ja kastidele kirjutasin peale ning nüüd ma käingi mööda maja ning otsin erinevaid asju. Muidugi ma ei ole neid asju alati kohe leidnud, kui mul on neid vaja läinud ning kui ma need kunagi leidnud olen , siis olen ära unustanud, et kuhu ma need tõstsin :D Niimoodi ma käin siis erinevate asjadega mööda maja ringi, ilma , et ma teaks kuhu ma olen lõpuks mingid asjad pannud. Täna tulin lõpuks selle peale, et kallasin lihtsalt ühe koti elutoa põrandale laiali ning otsisin seal sees olevatele asjadele õiged kohad.

 Teiseks , ärge tehke seda sama viga mis mina tegin. Nimelt ma lasin mehel kõik asjad suvaliselt maja peale ära viia korterist. Ma ei kirjutanud kottidele/kastidele peale, et kuhu tuppa need lähevad. Kuid tänu sellele avastasin täna garaažist , kus muide on alla 5 kraadi sooja öösel, oma lõhnaõlid ning kõik ülejäänud kehahooldustooted. Ma nii väga loodan seda, et üks öö seal külmas nüüd mul asju tuksi ei keeranud.

 Pakkige kindlasti eraldi asjad mida vajate esimese 24 tunniga ! Mina seda ei teinud ning tänu sellele jäid mul esimesel õhtul uues kodus hambad pesemata ning samuti polnud mul puhtaid sokke ega mitte ühtegi patsikummi ( väga suur dragöödia muidugi :D )

 Kui elasite ennem üürikorteris/majas, siis tehke kindlasti pilte, et oleks vajadusel tõestusmaterjali ! Kindlasti olete kuulnud nendest juhtumitest , kus elanikud kolivad välja ja siis hiljem tuleb omanik jutuga, et see ja too on katki , kuigi Sinu lahkumisel oli see ju täiesti terve. Siin tulevadki appi pildid, mis on tehtud vahetult enne vanast elukohast lahkumist.

 Koostage nimekiri ! Nimekiri on selleks kasulik, et saad sinna tubade kaupa kõik ära märkida ning sel juhul on kergem järge pidada, mis pakitud ning mis ootab pakkimist.

 Rohkem ma ei oskagi kirja panna. Kõik need asjad, jäid meil tegemata ning nüüd omad vitsad peksavad, kuna otsin vist pooli vajalikke asju vähemalt jõuludeni :D Kuid eks ma proovin üle elada, vähemalt tean nüüd, et kui järgmine kord kolimiseks läheb , siis teen juba varakult kõik vajalikud toimingud ära.

 Loodan siiralt, et vähemalt kellelgi oli sellest postitusest kasu ning jättis ära need lollid vead, mida tegin kolides mina.


Kommentaarid