Otse põhisisu juurde

Beebidega pildistamas

 Täna oligi see kauaoodatud päev, kui käisime oma facebooki beebigrupiga jõulupildistamisel. Nii tore oli neid emmesid näha, kellega iga päev räägime interneti vahendusel. Super tore oli ning ausalt, kordaksin veel, kui meil mõni üritus plaani tuleb.

 Pildistamas käisime Must & Valge fotostuudios, tõsiselt tore oli nin mulle nii väga meeldis see, et stuudio ja mänguala olid eraldi :)
 Kõikide saime hästi läbi ning vähemalt mina tundsin end küll vabalt. Ma juba jõudsin neile ka öelda, et kevadel/suvel ootan neid kõiki meie juurde , saame kõik koos õues olla ning lõbusalt aega veeta.

 Lastele meeldis ka poseerida ning peale stuudios käiku magasid põnnid 3,5 tundi ! Küll nad on ikka tublid, et annavad mulle natuke ikka vaba aega ka. Okei, tegelikult see aeg nüüd nii vaba ka polnud, sest abikaasa on tööl ning mina pidin saama pliidi alla ja kaminasse tule - see aga õnnestus alles peale 1,5 tunnist proovimist :D

 Nüüdseks on plaan, et kui põnnid lähevad kuskil 9 aeg ööunne, siis teen abikaasale söögi valmis, kui ta millalgi töölt jõuab ning teen ära ettevalmistused homseks hommikusöögiks, kuna Sofi läheb homme vaktsiini ja kiipi saama kell 9 ning siis pole hommikul just kuigi palju aega.

 Ma juba nii väga ootan meile Merkat & Kevinit, siis saab jälle palju ilusaid pilte ning seekord loodan ka saada paar perepilti :) Kuna ma suudan alati piltidel nii naljakas välja näha, siis me lihtsalt vist ei saagi kunagi ühtegi normaalset perepilti ( ma muidugi loodan, et tänastel piltidel jäin normaalne)


Kommentaarid