Otse põhisisu juurde

Kuumaõhu-fritüür

 Ma Armusin ! Ma reaalselt armusin ! Ma nägin ühte võrratud fritüüri, nimelt kuumaõhu-fritüüri ! Vot nüüd on mul ka seda vaja, sest ma lihtsalt nii armastan fritüüris tehtud pelmeene ja sibularõngaid , aga ma tõepoolest ei soovi neid teha õlis, seega oleksi selline fritüür super !

 Mida rohkem ma lugesin ja uurisin, seda rohkem ma armusin ! Meie uude koju oleks selline asjapulk ideaalne ! Nii mina, kui abikaasa saaks oma lemmik sööki ning see söök sisaldab kuni 80% vähem rasva. Isegi aurutada saab ning seega saaksin teha ka põnnidele seal juurvilju. Samuti saab sellega grillida - mmm, grillkana :)

 Kõik oli ilus ja tore, kuni ma jõudsin hinnani - allahindlusega 130€ , tavahind 160 €. Kui mul oleks see raha üle, siis ma ostaksin selle kohe esimese asjana endale koju, selline asi on väärt investeeringut! Oeh, ma juba kahetsen seda, et hakkasin selle kohta uurima, nüüd raudselt hakkan nagu uni abikaasale pinda käima , et mul seda vaja :D  Okei, ma tegelikult tean, et hetkel on tähtsamaid asju, kui see fritüür, kuid unistada ju võib ikka :) Tegin veel mehele naljaga vihje, et päkapikud võiksid ühe sellise mulle kuuse alla tuua :D

 Millest ma siin terve aeg jauranud olen , saate lugeda SIIT

Kommentaarid

  1. Tere, nägin juhuslikult et otsite kuumaõhu fritüüri - kas olete leidnud või otsite ikka?`Mul oleks 1 pakkuda :) Huvi korral kirjutage riinu@live.com

    VastaKustuta

Postita kommentaar