Otse põhisisu juurde

Neljas päev ehk minda kududa beebidele

 Alustasin täna põnnidele villaste sokkide kudumist. Alustasin siis sellest , et poes valisin lõnga. No kurjam, miks ometi peab see lõngavalik nii suur olema ?!? Muidugi valisin ma beebilõnga. Siis hakkasin värvi valima  - no minu jaoks tõsine probleem . Lõpuks valisin siis sellise mündirohelise, sobib mõlemile :)

 Siis kui kaksikud sündisid, siis minu emmele kingiti vanaemaks saamise puhul  terve hunnik beebilõngasid - roosad ja sinised. Emme pärandas need mulle edasi ning minu näppude all said nendest lõngadest sokid, mütsid ja kindad.

 Nüüd, kui saan sokid valmis, siis tahaksin veel osta erinevaid beebilõngasid ning neile talveks kududa kampsunid ja võib-olla ka püksid. Kindaid juurde pole enam vaja kududa, sest neid on päris mitu paari + neil on ka lambanahksed talvekindad olemas :)

 Hetkel ammutan pinterest.com'is ideid,et mida põnnidele kududa, sest ikkagi südamega tehtud asjad on need kõikse paremad :)
 Korra mõtlesin , et peaks endalegi kuduma mingi kampsuni sellest beebilõngast , sest see on nii pehme, kuid siis koitis, et ma jääkski seda kuduma nende kahe kõrvalt.

 Mida olete teie oma beebidele kudunud ? Või ise teinud ? :)

Kommentaarid