Otse põhisisu juurde

Lõpuks oleme saanud kolitud

 Lõpuks on suuremad asjad ära pandud ning saan rahulikult diivanil vedeleda ja nautida täitsa oma aega :)
 Abikaasa pidi pakiliselt ära sõitma Lõuna-Eestisse ning nii ma siis põnnidega täitsa üksinda taas jäin , kuid seekord siis juba uude koju , nagu ma varasemalt maininud olen :)

 Võtan nüüd üldiselt kokku, mida ma nende kahe siin elatud päevaga olen jõudnud ära teha :

  • Elutoa teinud elamiskõlbulikuks st. kapid ja diivani paika pannud ning kilekottidest ja kastidest asjad kappidesse ära pannud
  • Magamistoas põnnide, enda ja abikaasa riided lõpuks kappi saanud ( ennem olid need kõik kottides ning kottidele oli peale kirjutatud, kellele mis kuulub ) 
  • Köögis ajutisele riiulile kogu oma söögitegemismajanduse ära mahutanud 
  • Kuna meil on hetkel vanad puitaknad, siis olen jõudnud ka elutoa akna ära teipida 
  • Põrandaid miljon korda pesnud ! 
  • WC täielikult puhtaks küürinud 
  • Nimekirja koostanud puuduvatest asjadest 
  • Lastele mängunurga monteerinud
  • Ära õppinud, kuidas pliiti kütta :D
 Aga teate, kaksikutega ( arvan, et kõikide väikeste lastega ) on ikka meeletult raske kolida ja koristada. Meie põnnid ukerdavad end pidevalt voodi alla ja siis on neid ikka meeletult raske sealt kuidagi kätte saada :D Siis on vaja kõik maas olevad asjad kas ümber lükata või suhu toppida. 
 Nüüd olen aga leidnud lahenduse, kuidas neid veidigi tegevuses hoida - annan neile helluse jogurtitopsi kätte, kuhu sisse olen pannud tatra. Oii kui põnev neil siis on! :)  




Kommentaarid