Otse põhisisu juurde

Lastekindel jõulupuu

 Kuna täna on 1.advent, siis sai ka meie kodu endale jõulusema ilme :)
 Härra pani ülesse õuetulukesed ning mina kaunistasin tube. Tänasest on meil ka kodus jõulupuu. Ma tean küll, et tegelikult kommete kohaselt tuuakse puu koju 24.detsembri hommikul, kuid ütlen ausalt, ma ei viitsi küll hommikul vara hakata jõulupuud meisterdama.

 Niisiis räägin ma teile meie tänavuse aasta "kuusest". See aasta on meil hoopis puu seina peal ning see on tehtud täiesti klassikalisest paberteibist. Puu sai ka endale mõned munad külge, et oleks ikka rohkem jõulusem :)
Alles nüüd, pilti tehes panin ma tähele, et puutüvi tuli veidike kõveralt ehk siis liiga vasakule, aga teate , arvan et pole hullu , kuna see on siiski täitsa käsitsi valmistatud :)
 Puul on minusilmis päris mitmeid plusse - ei aja okkaid, ei  pea kastma, koer ja lapsed ei saa seda hävitada ega ümber lükata.

 Alguses panin need pallid sinna läbipaistva teibiga, kuid kuna nad hakkasid alla pudenema, siis kasutasin kuumaliimipüssi, et need siis sellega sinna kinni panna.
 Kui ka teie tahate panna neid munakesi kuumaliimiga rippuma, siis kindlasti katseta ennem , kas see liim pärast seina küljest maha tuleb, meil probleemi pole, kuna tegu on soojamüüriga.

Ilusat pühade aega !

Kommentaarid