Otse põhisisu juurde

Tänane päev möödus mitte midagi tehes !

 Tänane päev on meeletu kiirusega mööda läinud ning mida ma siis ära olen jõudnud teha ?
Ausalt öeldes siis põhimõtteliselt mitte midagi :(
 Ainuke mis reaalselt teha jõudsin oli see, et lammutasin lahti elutoa mööbli ning andsin selle üle uutele omanikele , loodan, et nemad on selle kapi üle sama õnnelikud , kui olime meie :) Aa, ja siis jõudsin Vapianos vanadel töökaaslastel ka külas käia ning mõlemad põnnid said proovida lillkapsapüreesuppi - see MAITSES neile !
 Nüüd käisingi poes ning ostsin lillkapsast ning homme hakkan neile sellest püreesuppi tegema , loodame siis, et see maitseb ka neile sama hästi , kui Vapiano oma :)

 Tegelikult oli tänaseks päevaks mul nii palju plaane - tahtsin viimased klaasid ära pakkida, siis igasugu kodukeemiat ning enda riideid. Kahjuks see ei õnnestunud mitte kuidagi , sest Liisul vist tuleb nüüd ülevalt ka hammas  ( igemest kumab valge laik läbi ) ja ta oli nõus magama ainult mu süles. Tegelikult oli see armas, et ta mu süles tahtis magada, sest tavaliselt nad süles magama ei jää, ikka kas voodis , vankris või siis turvatoolis.

 Nüüd on siis homses plaanis kõik need asjad mis täna tegemata jäid, kuna tegelikult kolmapäevaks tahame me magamistoa lõplikult ära kolida. Kuna me aga eile ostsime magamistuppa meeletult suure kapi, siis praeguse kapi saame siia jätta, seega on üks suur pluss - me ei pea hakkama vähemalt seda kappi lahti lammutama :)

 Kas kellelgi on anda mulle nippe , kuidas oleks kergem kolida ? Mul lihtsalt endal enam juhe ei tööta :(


Kommentaarid