Otse põhisisu juurde

Lubadusest ja mitte selle täitmisest

 No nii , täna on lõpuks see päev , kui ma olen ülesse leidnud oma arvuti laadija ning sain ka selle aja, et lihtsalt maha istuda ja kirjutada.

 Niisiis, miks ma ikkagi ei ole oma lubadust täitnud ning iga päev kirjutanud ? Põhjus on väga lihtne- meil tuli tänaskes majja sisse kolida ! Ja nii me siis olemegi viimased päevd aina asju pakkinud ja samas uues kodus neid lahti pakkinud jne. Ausalt, asju on liiga palju ! Aga õnneks tänu kolimise olen saanud nii palju asju lihtsalt minema visata :)

 Nüüdseks on ka meil kaks esimest ööd uues kodus veedetud ning ütlen päris ausalt, ma natuke kartsin , et puuküttega majas hakkab öösel külm, aga ei hakanudki :)

 Kuna ma seda küttemajandust väga ei mõika veel, siis algatuseks suutsin ma maja kütta 26kraadini - oii , mis saun toas oli, isegi lapsed higistasid :D

 Nüüd aga jätkan lahti pakkimist, et saaks pühapäevaks toad enam- vähem korda, kuna külla tulevad mul ema ja vanaema  ning neile peab ju ikka korras kodu näitama  :D

Kommentaarid