Otse põhisisu juurde

Beebi niisked salfakad

 Kuna Jaan on meil ülitundliku nahaga, siis olen ma pidanud läbi katsetama nii paljusid niiskeid salfakaid, et võin juba nendest päris arvestatava postituse. Võin kohe ära öelda, et meie pere lemmikuteks on kujunenud Libero ja Pampers'i niiskedsalfakad. 
 
 Kuid kirjutan ka siia , mida ma erinevatest salfakatest arvan. 

Britton'i salfakad
 
 Iseenesest on need mõnusalt niisked, kuid kuivavad kiiresti. Samuti kuivab ka paki kaanekleeps liiga kiiresti , seega peale mõnda päeva ei taha enam pakk kinni jääda. Mingit erilist lõhna pole ma neil täheldanud 

Huggies salfakad

 Mulle need ei meeldi. Salfakad on liigniisked ning pakist võttes lähevad katki. Sellel pakil, mida me proovisime, ma samuti erilist lõhna ei täheldanud. Rohkem ma ei oska nende kohta kommenteerida, kuna andsin need mehele autosse :D

Neutral Baby salfakad

 Mulle meeldivad ning alati kui allahindluses on ,siis ostan. Lõhna neil pole ning minu jaoks on need piisavalt niisked. Ei jäta nahale mingit naljakat kihti. Samuti ei kleepu need kokku niimoodi nagu enamik teisi. 

Pampers'i salfakad 

 Meie pere lemmikud. Ei tekita mingit löövet, on piisavalt niisked ning mulle meeldib nende lõhn. Salfakad ei kuiva liiga kiiresti ning kaanekleeps hoiab ka ilusti. 

Johnson's Baby salfakad 


 No ei meeldi mulle absoluutselt. Neil on kuidagi naljakas lõhn. Samas meeldib mulle nende pisike pakend. Nendega ei saanud tagumikku nii kergesti puhtaks ka. 

Libero salfakad

 Meie lemmikud nr2. Mugav kaanega suletav pakend. Salfaakad piisavalt niisked ning ei kuiva kiiresti. Lõhna pole väga täheldanud. Kodus ongi kas Libero või Pampersi omad , oleneb kumb hetkel poes sooduses on. 

Loving Touch

Piisavalt niisked ning ei lõhna. Paki kaanekleeps tuleb kergelt paki küljest täiesti lahti kuid isegi siis ei kuiva salfakad ära. Muidu on väga head ning isegi hind on hea, kuid kahjuks Jaanile ei sobi, Liisuga saame kasutada. 

Milliseid salfakaid kasutate teie ? Äkki leidub veel midagi , mis meile sobida võiks, aga ma lihtsalt pole leidnud ? 

Kommentaarid

  1. Meile meeldivad need ka: https://www.facebook.com/HiPPEesti/photos/a.117595374984299.21297.116967575047079/878636082213554/?type=3&theater
    , kui poest leian, siis on nr 1, Libero 2, Pampers sensitive 3, ülejäänud ei kutsu eriti proovima...

    VastaKustuta

Postita kommentaar