Otse põhisisu juurde

8 kuud armastust

 Juhhuu, lapsed said pühapäeval juba 8 kuud vanaks ! Täiesti lõpp, kui kiiresti aeg ikka läheb , alles nad ju olid mu kõhus.
 Alles nad olid meil nii pisikesed, et ei julgenud neid väga süleski hoida. Nad on juba nii suured, et süles ei oska enam magama jääda ( tegelikult on hea, et nad magavad oma voodites). Nad tõstavad oma käsi, et me neid sülle võtaks , nad naeratavad nii siiralt , kui nad meid näevad - oeh, heldimus tuleb kohe peale.

 Käisime ka taastusravi arsti juures ning saime kiita, et põnnid on oma arengult nagu täiesti tavalised lapsed, mitte enneaegsed :) Mina olen väga rahul nendega.

 Kuid mida nad siis ikkagi juba oskavad ?

  • Ajavad end käpuli  ning kiigutavad
  • Söögitoolis istuvad 
  • Keerata igatepidi 
  • Tagurpidi roomata 
  • Jaanil lõikus 16.novembril esimene hammas ! 
  • Jaan proovib end istuli ajada
Tegelikult on neid asju veel , mida nad teha oskavad, kuid neid olen ma juba ülesse loetlenud varasemates postitustes. 

Nüüd , peale maale kolimist, lasevad nad ka mul öösiti rohkem magada ning juhtub ka neid öid, kus nad ei ärkagi kordagi :) 

 

Kommentaarid