Otse põhisisu juurde

Uue kodu remont vol.1

 Meil on suur remont lõpuks käsil, juhhuu !  Nii pikalt oleme juba arutanud ja mõelnud, mis siis maja peal ikkagi ära teha- nüüd ka viimaks otsustatud :)

 Köögiseina võtame maha ning ma saan endale suure köögi , või noh vähemalt suurema kui mul praegu on :)

 Hetkel oleme jõunud nii kaugele, et magamistuba sai valgeks värvitud, torud  ning aknad soojustatud, elupuuhekk istutatud ning puud riita laotud. Uute elektrijuhtmete vedamine on täies hoos.
 Järgmiseks ongi plaanis nüüd köögisein maha võtta ja siis veel uus põrand ning võimegi sisse kolida. Eks muidugi on seal veel ülipalju tööd , aga siis on maja vähemalt nii kaugel omadega, et sees kannatab elada.

 Ma olen nii pagana kärsitu, et tahaks iga päev miskit maja peal teha, aga no ma ei hakka ju seina lõhkuma või juhtmeid vedama, seega ongi minu ülesandeks praegu jäänud kodus asjade pakkimine. Ma olen suutnud tegelikult jumala palju asju juba ära pakkida, kuid niiinii palju on veel vaja pakkida.

 Mis ma siis ikkagi olen ära suutnud pakkida lõpuks ?

  • Enamik klaase
  • Fotoalbumid ja pildiraamid
  • Mingi tilulilu ( tegelikult vist ei lähegi meil neid vaja, aga ma nii igaksjuhuks pakkisin nad ühte kasti ära, kui 2 kuu jooksul sealt kastist midagi vaja ei lähe, viskan kogu kasti pürgikasti )
  • Suveriided
  • Põnnide vankrid ( meil neid kokku 3, seega 2 tükki on pakitud) 
  • Esiku staff
  • Jalanõud 
 Ja mis on veel pakkida ? 
 Oii , neid asju mis veel pakkida on , on meeletult palju , alustades majapidamistarvetest ja lõpetades põnnide ja meie riietega. Tänane plaan on, et saaks ära pakitud kõik klaasid mis kaasa tulevad ning elutoa sektsiooni pealt kõik nipsasjakesed ja lasteraamatud. 

 Näitan teile ka pilte, milline see maja oli siis, kui me selle ostsime. Peagi lisan ka pilte, milline ta on peale seinte värvimist ja pooleli oleva remondi käigus. 







Lisan ka pildi, milline on magamistuba, kui pooleldi on esimene kiht värvi seinas.


Kommentaarid