Otse põhisisu juurde

Turvahällid müüki !

 Kuna ma hakkasin põnnide riideid ja kõike muid asju sorteerima, siis nüüd panen ma veidi asju müüki.
 
 Alustuseks panen müüki meie turvahällid. Pildi peal ei jäänud nad väga head, kuna valgus on paha. Meie turvahällidel on ka isofix alused olemas, kuid nendest ma hetkel pilti teha ei saanud. Samuti on olemas turvahällidel olemas beebisisud :)
 Meid teenisid turvahällid väga hästi, müügi põhjuseks on aga see, et ostsime põnnidele vahepeal turvatoolid.

 Raha sooviksin ühe turvahälli + isofixi eest 50€


 Kui te vaatate siia ülesse päisesse, kus on kirjas : AVALEHT; KONTAKT ; MÜÜK ; SOOVID 
Siis sinna MÜÜK alla lisan varsti terve hunniku riideid ning erinevaid muid tooteid, millest minu põnnid on välja kasvanud juba. Hinnad on head, kuna tean, kui palju kulub mitmikutega raha ( tean, et mu blogi loevad mitmed emmed, kes on hetkel mitmike ootel või juba ära sünnitanud). Tegelikult kulub ka ühe lapsega palju raha, kuid minu eesmärk ei ole nende asjade müügiga rikkaks saada, vaid lihtsalt neid eest ära müüa, kuna asju koguned lõpuks ikka päris palju...


Kommentaarid

  1. Vastused
    1. Brio :) Kui ise olin kunagi turvahälle valimas, siis need said valituks seepärast , kuna neid saab kaua kasutada, sest pepu alt käib eraldi ära kõrgendus ning beebisisu käib samuti kergelt ära.
      Tegelikult mahuksid minu põnnid nende sisse veel, aga kuna saime hea hinnaga uued turvatoolid, siis ostsime need ära ja nüüd kasutavad lapsed toole :)
      Hetkel siis põnnid pea 8 kg ja umbes 70cm pikad :)

      Kustuta

Postita kommentaar