Otse põhisisu juurde

(sünnitusjärgsest)masendusest ning samas ka headest asjadest !

 Ma päris ausalt tunnen end viimasel ajal nii väsinuna, et ma lihtsalt varsti tahaksin kellelegi maksma vist hakata, et ta käiks mul kodu koristamas, süüa tegemas ja kaksikuid hoidmas. Lihtsalt see väsimus on võtnud juba võimust. Kõik asjad mu ümber ärritavad mind juba -  see, et söök valmib nii aeglaselt ( okei, tegelikult ei valmi ) ; see, et pesemata pesu koguneb iga päev , kuigi ma ka pesen pesu pea iga päev ; see, et piimapudelid ei pese end ise ära :D ; see, et meil üks naabritest praeg pea iga päev kala ja terve koridor haiseb ( okei, varsti ma sellest haisust muidugi pääsen )

 Oeh, ma jälle halan, aga ma lihtsalt tunnen end nii kurnatuna.
Nüüd sain veel eile ka teada, et peame Liisuga minema silmaga sondeerimisse, kuna tal on pisarakanal täielikult umbes ning silma katab pidevalt katt.. Oeh, see teeb ka mu meeleolu kuidagi nii kurvaks, aga samas ma mõtlen positiivselt, et pigem teha see praegu ära, kui saab seda veel teha kohaliku tuimestusega. Kui sellega veel oodata, siis tehakse seda narkoosi all ning nii väikesele organismile pole see narkoos ka väga hea.

 Tegelikult on vahepeal ka midagi head juhtunud - oleme leidnud maja, mille me loome endale koduks ! See on meie pere jaoks lihtsalt nii hea uudis, sest lapsed kasvavad ning ruumi jääb väheseks.
 Häid uudiseid on tegelikult veel - Jaan on hakanud vahepeal roomama, küll tagurpidi , aga siiski ! Liisu on ka hakanud vaikselt end külili keerama, kuid kõhuli veel ei keera end. Endiselt ma siiski ei muretse, kuna küll kõik  tuleb omal ajal. Kui Liisu on kõhuli , siis ta ajab end käpukile, aga edasi veel minema pole hakanud.

 Täna said põnnid vaktsiini ka, kumbi ei hakanud nutma, super tublid lapsed olid ! Mõlemil oli arsti juures super hea tuju ning endiselt arvatakse, et meie põnnid on ikka megarahulikud :) Eks nad ole ka, aga kui üleväsimus tekib, siis hoidke piip ja prillid , nemad näitavad oma meeletult paha tuju täiega välja ! Eks meil kõihil ole vahepeal halvemaid hetki, seega on see andestatav.



Kommentaarid