Otse põhisisu juurde

Kella keeramine beebidega, isadepäeva kink ja maja

 No nii, käes on hommik ja hetkel, kui ma seda postitust alustan, on kell 6.14 ! Juhhuu , elagu kella keeramine !

 Eile õhtul otsustasin, et panen lapsed ööunne tavapärasest hiljem, ehk siis magama läksid nad mul natuke peale 23'me ning seda väga lihtsalt põhjusel, et nad hommikul kauem magaks. Kuid kus sa sellega , meie noorhärra, otsustas, et tal on vaja tõusta kell 5.48 ülesse..
 Eks ma siis vedasin end voodist välja ja et härra R. ja Liisu magada saaks, kolisin ma Jaaniga elutoa diivanile askeldama. Kutile meeldib hommikuti sõna otseses mõttes kiljuda, seega arvake , mida ta esimese asjana peale ärkamist tegi - muidugi kiljus ! :D

 Kuid samas sellel varajasel ärkamisel on ka mõni pluss , näiteks saime me teha isadepäeva kingitusele Jaani jalajälje ära , nüüd peab veel Liisuka jalajäle ka ära tegema ja siis saab kingituse raami panna.

 Hetkel mängib noorhärra oma mati peal õe nukuga ning tundub, et talle täitsa meeldib. Ma juba kujutan ette, et kui Jaan uuesti  tuttu läheb, siis Liisu just ärkab ning mina ei saagi magada :D Kuid eks ma ole sellega harjunud juba, et nad otsustavad hommikuti erinevatel aegadel tõusta ja niimoodi ei saagi mina hommikuti magada.

 Aga räägin ka natuke majajuttu :)
 Kuna minu otsustada jäeti kogu maja stepslimajandus, siis just hetk tagasi printisin välja maja plaanin ning nüüd mõtlen välja, kuhu siis need stepslid panna. Tegelikult on kogu maja üldine sisekujundus ja mööbel minu otsustada jäetud. Ideid, milliseks ma meie kodu tahan on palju , aga kuna me ei hakka nüüd vastu talve maha kiskuma neid seinu, et hoopis kipsseinad teha, siis praegu pean suuresti leppima sellega, milline ta on.
 Nagu ma juba rääkisin , siis magamistoa ma värvisin valgeks, kuna ma lihtsalt ei suuda tumedas toas olla, eriti veel siis , kui see on selline tuba, kus ma puhkan.
 Tegelikult tahaks kogu maja seest valgeks võõbata, aga ausalt, ma ei viitsi hakata selle puitseinaga mässama, seega lepin praegu ka sellega , et maja jääb suuresti tumeda puidu alla..

 Tahaks ka võita Bingoga mingi mõnusa summa, sest neid asju, mis oleks veel vaja juurde osta on nii mitmeid. Alustuseks lepiksin ka nii umbes mõnesaja euroga, sest asju, mida vaja oleks on mitmeid, näiteks :

  •  lastele on vaja suuremat vanni (vanni tegelt ei osta, ostan hoopis ühe meeletult suure pesukausi K-rautast ) 
  • köögikappi on vaja nõudekuivatus resti ( korralikumad maksavad seal 40 euro ringis ) 
  • köögikappide ustele on vaja uusi käepidemeid 
  • uut panni ja supipotti oleks vaja 
  • elutuppa ja magamistuppa  vaipa 
  • plastmassist korvikesed nugade -kahvlite-lusikate jaoks sahtlisse
 Tegelikult on neid asju veelgi, aga lihtsalt need olid esimesed, mis meelde tulid, Remondirahast ei taha ka nende asjade jaoks raha võtta, kuna remont on siiski esmatähtis, sest tahaks ju , et maja oleks juba elamiskõlbulik ning me saaks sinna ära kolida. 

 Praegu aga lõpetan , kuna ka neiu ärkas ülesse ning hakkame hommikust sööma :) 

Kommentaarid

  1. Kuskilt lugesin, et tegelikult magavad nad kauem, kui varem magama panna ;) Kuigi ilmselt see kella keeramine mõjutab meil ka veel ärkamist mitu päeva. Karel ärkas eile 6:30 (vana kella järgi 7:30 nagu tavaliselt). Aga täna oli äratus kell 6 :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Proovisin ka selle variandi ära, et panin nad varem magama, selle peale tõusti täna 5.30 :D Eile läksid nad magama kell 20.45 :D

      Kustuta

Postita kommentaar