Otse põhisisu juurde

Beebiga pisarakanali operatsioonile

 Meil on täna päeval Liisuga silma sondeerimise operatsioon. Mul endal on vist küll meeletu närv sees, käed juba praegu värisevad ja vaatan last ning mõtlen, et miks ometi peab nii väikestel inimestel juba operatsioonid ja asjad olema.

 Arstid küll rääkisid, et see pole midagi hullu , kuid mina ikkagi kardan. Võib - olla ma ei kardagi seda sondeerimist nii väga, pigem kardan ma Liisu taastumist ning seda, et tal ju pärast seotakse silm kinni ning see vaatepilt on lihtsalt julmalt kurb :(

 Arst rääkis, et enne lapse 6ndat elukuud sellist asja üldse ei tehta, seega selle järgi võttes, läksime me Liisuga õigel ajal silmaarsti  juurde kontrolli. Aga miks me üldse kontrolli läksime ? Nimel kiskuks tal silm koguaeg rähma ning oli väga tihti punane  ning ta koguaeg sügas oma silma.

 Arsti juures käidud ning selguski tõsiasi , et Liisu pisarakanal on umbes ning, et seda ära saada, on vaja kas masseerimist igapäevaselt  või siis sondeerimist. Nüüd ma siis olengi juba kuu aega järjest ta silmanurka iga päev masseerinud ning siiralt loodan, et silmaarst ütleb, et see on aidanud ja operatsioon jääb ära.


Kommentaarid