Otse põhisisu juurde

Meie jaoks ebavajalikud asjad beebidele

 Saades inspiratsiooni Merily blogist , mida saate lugeda SIIT  , siis mõtlesin ka kirja panna need asjad, mis ostutusid meil ebavajalikeks ostudeks.

 Teate, ma ütlen päris ausalt, neid ebavajalikke asju sai ostetud väga vähe, kuna tegin eelnevalt kõva eeltöö ära ning küsisin endlat igat asja ostes, et kas mul on ikka seda vaja ?!


  1.  Rinnapump - Mul oli see olemas  ning kasutasin ka mõned korrad. Kuna kaksikud sündisid enneaegsetena, siis haiglas kasutasin haigla rinnapumpa. Kui haiglas poleks rinnapumpa olnud, siis oleks see ost ennast vägagi ära õigustanud ! 
  2. Elektrooniline ninapump - Esiteks on sellel nii suur ots, et see lihtsalt ei mahu beebininna ning ma ei saanud sellega aru , kui tugevasti see tatti ninast välja tõmbab. Minu jaoks üpriski ebamugav ning kuidagi ebaturvaline. 
  3. O'Baby lamamistoolid - Tõsiselt õudne ost minu jaoks ! Põnnid olid nende sees kuidagi nii ebammugavalt ja need olid meeletult jäigad ! Praegu on meil üks Brittoni oma ning üks Graco oma - nendega olen ülimalt rahul ! 
  4. Lutikarp - Kuna lutid on väljas käies alati lutiketiga riiete küljes, siis pole meil seda karpi vaja. 
  5. Beebidele mõeldud vatitikud - Ei saa mina nendega kuidagi hakkama, palju kergem on mu jaoks tavaliste vatitikkudega nende kõrvu puhastada ja ninast kolle ära võtta. 
  6. Mähkimislina - Meie põnnidele ei meeldinud seal sees olla ning nad ei maganud siis rahulikult, palju parem oli teha suurest saunalinast neile voodisse pesa ( tehti ka haiglas, kõikide enneaegsete emad peaksid teadma, mida mõtlen ). Selles pesas magasid nad meil kuni 6nda elukuuni :)
 Rohkem ei olnudki meil neid mõttetuid oste. Eks muidugi on meil neid igasugu asju küll ja veel kodus, aga samas mugavus ka maksab ning ma tunnen, et kui sul on ikka mitmikud, siis peab elu olema võimalikult lihtsaks tehtud. 

Kommentaarid