Otse põhisisu juurde

Esimene hammas ning beebide unehäired


 Liisul tuli 2 päeva tagasi esimene hammas välja! Algas see kõik selega, et järsult lõi palaviku ülesse pea 39 kraadini ning ta lihtsalt nuttis ohjeldamatult. Algselt ei saanud ma aru , milles nüüd probleem on, et me pole ju külmetanud ega midagi ja siis jäi niimoodi haigeks. Lähemal uurimisel aga selgus, et asi on hoopis hambas. See ei ole see klassikaline hammas, mis tuleb suus alla , sinna ette. Tal tuli küll hammas alla, kuid hoopis taha poole. 

Jaanil on ammu juba üks mügarik üleval, aga no ära ei lõiku. Varsti on see mügarik juba 4 kuud olnud, ei saa meie aru, miks ta siis ikkagi ära ei tule. Kuid eks see tuleb ka varsti välja, muretsemiseks ei ole põhjust , kuna kõik lapsed on ju siiski erinevad. 

 Seoses Jaaniga, siis minu silmad nägid ka lõpuks sellist asja, et laps magab ja hakkab järsult hüsteeriliselt unes nutma ning ei suuda ärgata - vot nii toimub vahepeal Jaaniga. Kui Jaan on issiga kodus olnud, siis on seda varemgi olnud. Googeldasin veidi ning sain teada, et nii võib beebidel täitsa olla. Täpsemal lugemisel selgus, et beebi elab magades oma päevasündmusi üle , kuid kui sellist asja juhtub tihedalt, siis peab pöörduma neuroloogi poole . Peagi on ka meil uus neuroloogi aeg ning siis räägin sellest arstile ja vaatan mis ta mulle räägib.
 Tegelikult on neid hüsteeriahoogusid esinenud ka varem, kuid mitte kunagi pole olnud niimoodi, et ta ei suuda ärgata. Proovisin mina teda umbes 5 minutit äratada, aga ta lihtsalt ei ärganud, lõpuks ärkas issi süles ülesse ning seegi toimus kuskil 10 minutit peale seda, kui ta nutma hakkas. Sel hetkel kui see kõik toimus tundsin ma end nii abituna, et kuidas ma ometi ei suuda oma enda last äratada ja  maha rahustada ?! Õnneks suutis kallis abikaasa nii minu kui ka lapse maha rahustada, seega laabus kõik ilusti :)




Kommentaarid

  1. Minu piigadel ka sama unehäire. Või pigem ühel piigal. Hakkab unes väga väga kõvasti ja kurvalt nutma ja väga raske on teda sealt välja saada. Ja kui lõpuks saad ta üles äratada, siis ei taha enam ise magam jääda:(
    Rääkisime ka arstile sellest ja ta ütles, et see on normaalne..nad pidavat läbi elama dramaatilisi sündmusi oma elust (vb sünd)..ja et kui see just iga päev ei juhtu..polevat vaja muretseda.

    VastaKustuta

Postita kommentaar