Otse põhisisu juurde

Tähtsaim on siiski lapse tervis


 Liisuga nüüd silmaarsti juures käidud !
 Õnneks sondeerimist ei toimunud, kuid pisarakanalid puhastati miski vedelikuga  ning nüüd peame mõnda aega püsima kodus haiguste ja pisikute eest peidus !

 Kuna see ravim nõrgendab mõneks ajaks immuunsussüsteemi, siis paluti meil hoida kõigist, kes vähegi tõbised või alles hiljuti tõbised olnud, eemale.

 Andke nüüd andeks, aga minu jaoks on siiski kõige tähtsam lapse tervis. Kahjuks leidub aga selliseid isikuid, kes sellest aru saada ei taha. No vabandust väga, aga pange siis oma lapsed sellesse olukorda ja mõelge uuesti , kas tahate et teie pisikesed haigeks jääksid ?!? Mina ei ole nõus sellega, et mu pisike peaks jääma haigeks !  Tõesti ei ole vaja ühele beebile silmapõletikku , nohu ja  köha..

 Nüüd me istumegi siin kodus - mina ja kaksikud, sest ainult meie kolmekesi oleme terved. R'il on tervis kuidagi kahtlane, seega veedab tema aega maja peal ning ajab seal asju joonde.


Kuidas suhtuksite teie inimestesse, kes ei saa aru, et lapse tevis on tähtsaim ?



Kommentaarid

  1. Ma pidin juba esimese lapse beebieas pidevalt võitlema nende emmedega, kes olenemata oma lapse köhast-nohust jne ikkagi beebikooli tulid tunnist osa võtma. No kus on mõistus? Lapsed ei tohiks kunagi haiged olla, sest nii raske on vaadata oma last piinlemas palaviku käes, kui mitte midagi tema heaks teha ei saa :(
    Pai-pai Liisule!

    VastaKustuta
  2. Mul on kaks kuud enneaegsed kaksikud. Enne haiglast koju saamist pidas meile loengu enneaegsetele spetsialiseerunud lastearst. Ta mainis, et kui võimalik, võiks neid esimese eluaasta jooksul hoida teistest väikelastest..vähemalt otsesest kontaktist. Sest kui enneaegsed jäävad haigeks - põevad nad seda läbi kordades tugevamini ja pikemalt. Olengi seda teinud..ning oi kui palju negatiivsust olen ma seetõttu teistelt tite-emmedelt saanud:)

    VastaKustuta

Postita kommentaar