Otse põhisisu juurde

Beebipüreedest

 Meie pere lemmikuteks on kujunenud Salvesti Põnn püreed ning Rimi I Love Eco magusad tuubipüreed.

 Põnnadite vaieldamatuteks lemmikuteks on kujunenud Salvesti püreedest köögiviljapüree veiselihaga, köögiviljapüree kanalihaga , mustika-õunapüree ja porgandimehu.

 Marumugav on see, et need on kõik ka tuubides, seega väljas liigeldes on lastele hea kerge süüa anda. Nad on juba nii tublid, et hoiavad ise seda tuubi käes ning lutsutavad selle tühjaks.

 Samuti on Salvesti soolastel püreedel kõige parem maitse. Meie põnnidele nt Milupa püreed ei maitse üldse. Minu jaoks on ka väga oluline, et toode oleks võimalikult puhas ning kuna Salvest kasutab Eesti toorainet, siis ma tean, et see on puhas.

 Magusate püreede tootjatest on meie lemmik Rimi , oma I Love Eco sarjaga.
 Meie Rimis on neid püreesid kolme erinevat sorti, ei oska öelda, kas suurtemates Rimides neid ehk rohkem on.

 Kaksikute vaieldamatu lemmik on  õuna - banaani- aprikoosi püree, teisel kohal on banaani-'õuna-pirni püree.  Tegelikult oli üks püree veel, kus on siis maasikas - õun ja siis veel kaks komponenti , kuid sellest kolmanda koostist ma ei oska hetkel ette lugeda, kuna meil need otsas.

 Tegelikult maitsevad kaksikutele ka Ella's Kitcheni püreed, kuid ütlen ausalt välja, mul hakkab rahast kahju , kui üks pisike tuub maksab pea 2€ :( Muidu ma isegi ostaksin neid, kui nad vaid veidikenegi soodsamad oleksid. Lihtsalt kui anda lastele 3x päevas lisatoitu ning see veel kahekordistada , siis kuluks mul ühes päevas nende toidule umbes 12€ + piim.

 Need rimi magusad püreed maksavad 0.89€/ tuub. Salvesti püreed on kuskil 1.29 - 1.79 , kui mu mälu mind ei peta.

 Millised on teie lemmikud püreed ?

Kommentaarid

  1. Me poepüreedest kasutame Ella´s Kitcheni ja Good Gouti püreesid kõige rohkem, vahel ka Hippi ökopüreesid (Hipp neist kolmest kõige soodsam). Kui teil Prisma kuskil lähedal, siis seal on need Ella toidud mu meelest kõige soodsamad, kõige kallim oli vist 1.80€
    Ja kuigi ma pooldan kodumaiste toiduainete tarbimist, siis igaks juhuks mainin, et ainult see, et toode on tehtud kodumaisest toorainest ei tee seda veel mahedaks/ökoks, selleks, et veenduda toidu puhtuses ja maheduses tasub pakendilt otsida seda rohelise lehekesega EL ökotoodete märgistust (ehk, et kui pole kinnitatud, et tegemist ökoga, siis seal võib samahästi olla kõiksugu väetiste jms asjadega kasvatatud tooraine sees, samas muidugi alati ei pruugi).
    Neid Rimi püreesid ma prooviks võtsin, aga ei plaani praegu rohkem osta, kuna seal olid kõik maitsed vist banaaniga ja ma ei tahaks seda enne aastat lapsele eriti palju anda.

    VastaKustuta
  2. Tere, tore ülevaade.
    Minu poiss saab kohe 6 kuuseks ja tema lemmikud on emme tehtud kartuli-porgandi püree (lihtne ja maitsev) ja poe omadest meeldib sama mis Teile- Salvesti köögiviljaraguu☺. Parimat!

    VastaKustuta
  3. Salvesti kana-köögiviljapüree ja veise-köögiviljapüree olid konsumis allahinnatud just, ostsin kohe hea hunniku- poisile need meeldivad. Väga palju olen ise ka teinud sügavkülma, kõrvitsat, õuna jne. Tuube tahab ta ka käes hoida- saab kohe vihaseks kui näeb, et tuubist toidan aga panen lusikale :D

    VastaKustuta

Postita kommentaar