Otse põhisisu juurde

Verivorstidest ja Beebsudest

 Mul on meeletu isu tekkinud verivorstide järele. Nüüd on meil kodus suur pakk verivorste ning kui mul  jälle isu tekib, siis ikka võtan jälle paar vorstikest , viskan ahju või pannile ja isu saabki rahuldatud :)
 Teate kui naljakas on olla peres ainuke, kes verivorste sööb - kallis mees ja ta esimene poja vaatavad mind nagu ilmaime, kui ma neid vorste endale sisse vitsutan. Aga no ma ei saa midagi teha, jõulud on ikkagi mu lemmik aeg aastas, sest siis saab ju seda kõike head kraami endale sisse ajada.
 Praegu , kui seda siin kirjutan , lebotan voodis, kõht vorstikestest täis ja beebsud otsustasid endast märku anda, nii mõnus on kohe kirjutada, kui nad end ikka mulle meelde tuletavad. Tean küll, et varsti pole neil seal koos enam väga palju ruumi ning siis hakkavad kannatama mu ribid ja kõik muud kohad, kui praegu on see ikkagi väga armas :)
 Hetkel on mu kallid beebsud 18 nädalat ja 5 päeva kõhus kasvanud , nad on umbes 15 cm pikad ning nad kuulevad mu südamelööke ja seedeelundkonna tööd ! Varsti hakkavad nad ka minu häält eristama :) Täitsa lõpp ikka, kui naljakas on inimorganism, milleks kõikgeks ta suuteline on !
 Ma pean veel 9 päeva kannatama, et teada saada, mis soost nad on , sisetunne ütleb aina enam ja enam et poiss ja tüdruk - seda arvavad päris mitmed :) Loodame, et meil kõigil on siis see tunne õige ja on tulemas meie perre väike prints ja väike printsess :)
 Väiksele printsessile tuleb teha ikka printsessi voodi ka ja nii ma olengi endale nüüd pähe võtnud, et kui öeldakse, et printsess on tulemas, siis saab ta enda voodile midagi sellist nagu järgev pilt on :

Küll aga pean välja mõtlema, mida teha pisikese printsi voodi külge :) Tegelikult on mõlemale nii nii palju ideid ja mõtteid , et ei teagi mida päris täpselt teha, kuid ootame enne ikka selle ära, et sood on teada ning siis saab juba kindlama sihiga edasi mõelda : )

Kommentaarid