Otse põhisisu juurde

Solarise Vapiano ning see meeldiv õhkkond seal !

 Ma pean kohe terve ühe postituse pühendama Solarise Vapianole :)
 Alustuseks olgu mainitud, et ka mul oli seal au töödata umbes aasta tagasi. 
 Paar päeva tagasi juhtus aga nii , et mul õnnestus bussist maha jääda ning mõtlesin siis, et teen aega veidi parajaks Solarises- mõeldud , tehtud ! Jalutasin kindla sammuga Vapianosse, lootes , et kohtan mõnda tuttavat nägu :) Kahjuks aga alguses ei näinud kohe mitte ühtegi tuttavat, kuid otsustasin, et pole hullu, tellin endale ikka ühe pasta kaasa. Õnneks aga oli ikkagi mõni tuttav nägu tööl ning see muutis mu päeva kohe kordi paremaks :) Nii hea oli vanade tuttavatega veidi juttu rääkida ning nii armas on vaadata, kuidas ka teised minuga koos rõõmustavad mu raseduse üle :) 
 Samuti  ei suuda ma jätta kiitmata seda , kui hea tunde kogu Vapiano kollektiiv, kellega tol päeval kokku puutusin,  minus jälle tekitasid , ning seda rõõmu , mida tekitab just ära söödud ülimaitsev pasta ( mainin , et pasta tegi mulle minu jaoks täiesti võõras inimene ). Kogu see õhkkond ja teenindajate lahke naeratus ja pilk muudavad ka kõige mustema päeva kohe rõõmsamaks !
 Praegu seda kirjutadeski tuleb hull pasta isu peale ning läheks kasvõi kohe sööma sinna. Soojalt soovitan !
 Ma tean, et mõni mu endistest töökaaslastest mu blogi jälgib , seega soovin hetkel KIITA JUST TEID ! Suur- suur aitäh, et te teete seda tööd , see on väga tänuväärt töö, kuna lihtsalt nii paljud inimesed saavad läbi teie käte oma kõhud täis ! Jõudu ja jaksu teile edaspidiseks ! 

Kommentaarid