Otse põhisisu juurde

Jõuludest ja Lõuna-Eestist

Nüüdseks on nii mitu päeva mu blogis vaikus olnud. Vahepeal on möödunud jõulud ning käisime kalli mehega neid Võrus veetmas :) 
See aasta olid meie peres vist kõik väga head, sest kinke oli meil kuuse all väga-väga palju :) 
Käisime ka Lõuna-Eestis niisama ringi sõitmas - Haanjas, Rõuges, Nursis ja Sõmerpalus. Nii ilusad on ikka erinevad Eesti paigad. 
Kõhupoja on viimased päevad nii energiline olnud, ainult siis rahuneb maha, kui issi oma käe kõhu peale paneb. Plika liigutusi ma endiselt ei tunne , mingid mulksud on paremal pool kõhtu olnud , aga ma ei ole aru saanud kas need on plika liigutused või mitte :) 
Hetkel istun ma aga autos ja sõidame mehega Võrust Tallinna. Tartu mnt on kohutavalt umbes ning inimesed lihtsalt venivad , kuigi libe pole ega midagi.. Tänu sellele igavale autosõidule ma hakkasingi seda postitust kirjutama ja muidugi nüüd lisan ka teile siia lõppu ka pilte :)




Kommentaarid