Otse põhisisu juurde

Ninapumpadest

 Kuna peale eilset Pere & Laps'e postitust on tulnud nii palju vastukaja nende ninapumpade kohta, siis kirjutan neist veidi täpsemalt.
 Nimelt meil on kodus üks 3 aastane lapsuke, kes kahjuks veel nuusata ei oska. Seega kui ta on meeletus nohus, siis on appi tõtanud Rhinomeri ninapump ( see on manuaalne). Mina selle pumbaga aga ei suuda tatti välja imeda lapsel, sest see lihtsalt ajab mu oksele, minu arust on see lihtsalt nii vastik.. Juba paljas mõte sellest, et ma peaksin seda nina puhastama selle pumbaga , ajab mu lihtsalt iiveldama.
 Seega uurisin erinevaid ninapumpasid ja lisan ka siia need :
Elektrooniline ninapump

Chicco PhysioClean

Aspiraator Positive Vibes

NUK ninapump
Rhinomer ninapump


Chicco PhysioClean
  Kuna selle Rhinomeri ninapumbaga om mul kogemusi, siis otsustasin et oma lastele ostan vaid elektroonilise ninapumba, sest see on ainuke, millega ma suudaksin nende ninadest tati kätte saada. 
 Eks neil kõigil pumpadel on omad head ja vead  ning usun ,et igaüks kellel on tarvis ninapumpa , saab endale valida just meelepärase, sest tegelikult ju valikut on. 

Kommentaarid