Otse põhisisu juurde

Change pesupood ja Chicco

 Käisin laupäeval pisikesel shopingul Rocca al Mare's. Valisin Change pesupoest välja oma jõulukingi, mille kallis mees mulle kinkis - korralik pesu. Pean kiitma sealset teenindust , sest see lihtsalt on suurepärane ! Mulle seletati kõik ära, mille järgi on kõige õigem endale rinnahoidjat valida ning mind mõõdeti ära ja sain teada ka oma rinnakorvi õige suuruse. Minuga tuli poest kaasa üks musta värvi, meeletult mugav komplekt. Muide sellele samale mudelile oli ka praegu pakkumine, et kui osta rinnahoidjad, siis saad püksid veel kaubaga kaasa ! Kui aus olla, siis need on mu elu esimesed kallid rinnahoidjad ning ausalt, enam ma isegi ei soovi mingeid odavaid rinnahoidjaid ! Need rinnakad on lihtsalt jumalikud, tissid puhkavad nende sees ja nad on kohe ilusa kujuga ka :)
Lisan ka teile pesust siia mingi päev pildi, sest hetkel kahjuks seda teha ei saa, kuna pole veel neid pildi peale jäädvustanud.
 Samuti käisin ka Chiccos, sealt ostsin ära ninapumba. Kuna meil poodides kuskil pole saadaval elektroonilist ninapumpa ( ainult internetist tellides saaksin selle) , siis ostsin praegu ühe teise pumba, mida klienditeenindaja mulle soovitas. Sain ka oma ostuga kaasa kingituse - mõned testrid, ühe paari rinnapatju ning luti. See lutt on nii mõnusast materjalist, et nüüd mõtlesin, et peaksin ühe sellise veel ostma, siis on kaksikutel mõlemal lutid olemas.



Kommentaarid