Otse põhisisu juurde

20.nädal

 Homme saab rasedust täpselt 20 nädalat täis, täiesti lõpp kui kiiresti ikka aeg lendab, alles ma ju sain teada, et olen beebideootel :) 
 Nüüdsest võib lapseootel emasid hakata kimbutama jalakrambid ning emaka kokkutõmbed, viimastega teeb emakas ettevalmistusi eelseisvaks sünnitamiseks. 
 Beebide siseorganite töö paraneb iga päevaga. Kesknärvisüsteem, hingamiselundid, seedetrakt ja vereloome toimivad täielikult. Nende käed ja jalad on saavutanud lõpliku kuju , neil on olemas küüned ja esimesed juuksed. Lisaks tekivad ka mingil määral ka kulmud ja ripsmed. Nad kuulevad ümbritsevaid helisid ning ma saan nendega juba rääkida ! :) Lapsed kuulevad ka ümbritsevaid helisid. Kuigi nende silmad on praegu suletud, reageerivad nad juba valgusele. 
 Pikkust peaks beebsudel olema umbes 25 cm ja kaal 300-340g. 
 Minul aga endiselt tissid ja kõhuke kasvab nagu mühinal. Veitusarme on tekkinud vaid tissidele ikka endiselt ( kuigi ma kreemitan iga päev ! ). Isud käivad nii hooti - nt eile käisime kalli mehega poes,  siis oli mul jõhvikamahla isu , aga õnneks ta ostis nii jõhvikamahla kui ka segumahla, koju jõudes aga jõin pea terve paki segumahla ära :D 
 Teatud söögid ja joogid ajavad mu endiselt oksendama, seega väldin neid. Kõhu ümbermõõt on tänase seisuga 89cm, mis tundub mu jaoks kuidagi nii suur. 
 Homme on meil UH , mida ma nii väga ootan ( suudan seda teile koguaeg kirjutada, ime veel et te mulle tappa pole selle korrutamise eest andnud :D ) 
Ma usun, et seda UH'd ootan ma juba seepärast nii väga, et mul ikkagi ju tulemas esimesed beebsud ja siis ongi kõik uus ja huvitav :) 

Kommentaarid