Otse põhisisu juurde

Kodune söögisõda

 Täna räägin väheke söögist. Kas teie peredes, kallid lugejad, on ka nii , et söögi ümber käib koguaeg üks suur trall ja peamurdmine ?  Minu peres nii igatahes on.  Igasugused ideed söökide osas on täitsa otsas, mees kah ei tea mida ta süüa tahab ja nii ma olengi lihtsalt surnud punkti ees, et mida siis ikkagi koju süüa teha..
 Kuna ma ise liha ei söö , sest see lihtsalt ei maitse mulle ( hakkliha suudan süüa ja vanaema tehtud šnitslit ka ) ja kallis mees ei söö mul kala, siis ma lihtsalt olengi päevast päeva suure küsimuse ees, et mida siis ikkagi süüa teha. Teate, lõpuks ikka vihastab välja ka see, kui küsid, et mida süüa teha ja vastuseks tuleb : "Ma ei tea mida süüa teha, ma ju ei oska süüa teha."
 Eks see rasedus on vist ka mu aju veidi pärssinud ja maitsemeeli muutnud, mis enne maitses, see enam praegu nii väga ei maitse. Minul on näiteks suur isu juba tükk aega ema tehtud lõhe järele, mis on kaetud porgandi-majoneesikastmega , praegugi isutab selle järele :)
 Tegelikult veedan ma päris suure osa ajast kuskil internetiavarustes ja otsin mingeid retsepte, mis võiks meile mõlemile meeldida. Selliseid retsepte on ju nii raske leida..
 Kas teil on mõnda head retsepti, mille koostisesse ei kuuluks otseselt liha ( hakkliha ja peekon võib olla küll ) ja mida oleks kerge teha ?

Kommentaarid