Otse põhisisu juurde

20 + 4 nädalat :)

 Ma tunnen end nagu viimane viripill. Nimelt vaatasin just Kodutunde salvestust telekast ja lihtsalt pillisin saate lõpus. No ma ei saa aru, kas need hormoonid mõjuvad nii , või mis ometi toimub.. Lihtsalt ajavad igasugused asjad nutma mind täna.. 
 Suutsin täna ka lõpuks välja mõelda need asjad, mis jõuludeks oma perele kingin :) Muidugi ma veel neid teile ei saa näidata, sest ka mu pere loeb mu blogi , seega kingitusi näitan teile peale jõule. 
 Homme hakkan kodus küpsetama kaeraküpsiseid, mäletan et kunagi väiksena sai neid koos vanematega tehtud küll , kuid ega ma enam ei mäleta päris hästi , kuidas neid tehti , seega pidin ikkagi abi otsima internetist :D 
 Meie koju tuleb neljapäeval kuusk, siis saab kodu mõnusalt ära kaunistatud täielikult, juba tükk aega olen oodanud seda, millal mu kallis mees koju lõpuks kuuse ära toob :) Mul on lihtsalt nii palju ideid kuidas kuuske kaunistada jne , kuid usun , et kaunistamise käigus tuleb täpselt see õige , ning muidugi on mul ka maailma parim abiline - mehe kallis poja :)  Seega usun, et meie kuusk tuleb täitsa vahva. 
 Minu kallis poja andis endast täna ikka mõnuga märku, sõin kolm tükikest shokolaadi ära ning ta otsustas seepeale, et nüüd oleks vaja hakata kõhus mürgeldama, nii ma siis istusin diivanil ja rääkisin kalli pojakesega, et ta rohkem nii hullult ei mürgeldaks, sest äkki teeb oma õekesele seal liiga :) 
 Ja lõpetuseks panen tänased pildid, selline ma näen välja 20 + 4 nädalal :) 


Kommentaarid