Otse põhisisu juurde

Unetus vaevab ja paneb kirjutama

 Ma olen nagu segane siin kodus, kell on hetkel 1:23 öösel ja mul lihtsalt pole und. Mees rahulikult põõnab mul kõrval ja ma kirjutan hetkel soovide nimekirja. Sellega saate tutvuda siin : Soovid
 Ma ei suuda magama jääda, üheski asendis pole hea, selg valutab ja üks lastest otsustab mind aegajalt ikka peksta ( kuigi need löögid haiget ei tee, siis magama jäämist segavad nad ikka ).
 Meil oli täna sauna päev ja minu saunaskäik möödus seekord hoopis pesuruumis, sest saunas oli lihtsalt liiga kuum, et ma seal olla oleks saanud, kuid see pesuruumis saunatamine oli ka ikka päris mõnus :) Sain vannis veidi mõnuletud ja jalavanni tehtud, seega oli ülimõnus.
 Kuna ma kannatamatu käisin eile juba beebidele ühe kaksikute emme käest veidi asju ostmas, siis nüüd on meie kodus ka üks riiul, kus on juba beebide asju :) Need asjad tunduvad kõik nii pisikesed, kuigi neid on meil nüüd 0-12 kuud. Muidugi ostan ma neid veel juurde, sest pükse on veel vaja, mõningaid jakikesi ja bodysid jne, ühesõnaga pean veel ostutuure tegema, kuid need tulevad alles uuel aastal.
 Jaanuaris ostame ka kaksikutele turvahällid ära, siis on kõik suuremad ostud tehtud ja saab rahulikult kõiki muid asju koju muretseda.
 Aaa ja sellest unustasin ma eile kirjutada, et poiss on mul kõhus praegu juba peaseisus ning tüdrukul on pea mu ribide all. Eile UH's nägime, kuidas plika oma jalaga vennakesele koguaeg vastu kõrva pani - on alles tegelane !

Kommentaarid