Otse põhisisu juurde

Iiveldus, tisside lekkimine ja riided

 Ikka ja jälle suudab mu organism mind ennastki üllatada. Täna on näiteks selline tore päev , kus lihtsalt mitte ükski toit sees ei püsi, kõik lihtsalt oksendan välja ..
 Kõige nõmedam kogu selle asja juures on aga see, et hetkel on valmimas meil mu lemmik söök ning ma nii väga loodan, et vähemalt see mul sees püsib.. Muidugi võiksin ma endale sisse mugida umbes 4-5 viilu saia, sest see paneb sellele oksendamisele lõpu, aga teate, ma ausalt ei taha mitte ühtegi saiaviilu nähagi.
 Täna tuleb mu kallis sugulane ka Tartust külla oma mehega, nii et ma pean nüüd selle paari tunni jooksul , mil neid veel pole, oma oksendamisele lõpu tegema. Kuidas ma muidu peaks nendega siin lobisema ja häid näkse sööma, kui lihtsalt vahepeal pean poole jutu pealt vetsu jooksma :D
 Tissid on ka korralikult lekkima hakanud, kallis mees kodus naerab , et ta ju ütles mulle, aga mina ei tahtnud uskuda :D Muidugi ma ei tahtnud seda uskuda, et see nii ruttu pihta hakkab, ma kujutasin ette , et see algab kuskil 8ndal kuul, mitte juba 5ndal, aga no ju siis nii peab olema, tuleb sellega leppida.
Vaatasin eile internetist erinevaid beebideriideid, järgmine nädal saame ju äkki sood teada, kui nad end näitavad ning siis saaks ju juba uuel aastal minna poodi, et neile juba mõned pisikesed riided ära osta. Nii kibelen juba praegu miskit osta, aga pean veel kannatama natukene :)

Kommentaarid