Otse põhisisu juurde

Enrique kontsert

 Käisin eile Enrique Iglesias'e kontserdil. No kohe üldse ei jäänud rahule seekordse kontserdiga. Tüüp oli sellise lakus all, et silmad vilasid peas ning ega ta neid silmi äragi ei suutnud fokuseerida.. Hilines ta ka 1,5h , ehk siis lavale tuli ta alles peale kella 9t. No masendav vennike..
 Ma saan aru küll, et ta on maailmakuulus staar jne, aga no austa oma fänne ja ära korralda sellist debiilsust :S Ta ei seisnud ju põhimõtteliselt püstigi ning ka mõningad laulud tulid tal lindistuse pealt, mitte ta ise ei laulnud..
 Samuti häiris mind meeletult publik. Jah , ma saan aru, et nad lasevad end seal lõdvaks ja joovad end purju jne, kuid siiski mingid kombed ju võiks inimestel olla! Vaadake palun ette kellele te otsa jooksete, seal oli peale minu veel päris mitu rasedat, aga inimesed lihtsalt jooksevad otsa ja hea, et nad teisi pikali ei lükka ! Samuti häirib mind inimeste ülbus, see kuidas nad suhtuvad klienditeenindajatesse ! Kuidas saab olla nt klienditeenindaja selles süüdi, et garderoobi kohad on täis ?!
 Ka kaksikutele see kontsert vist ei meeldinud ( tegelt ma arvan, et bassi vibratsioon ärritas neid) , nad otsustasid mul kõhus hakata tramburaid korraldama, eks nad mul ississe on :)  Ma usun, et kui kuskile autoüritusele läheme ( drift , kiirendus või midagi muud sarnast ), siis nad on rahulikud mul kõhus ning naudivad üritust koos minuga :)


Kommentaarid