Otse põhisisu juurde

Sõda püreede- ja kakaplekkidega on VÕIDETUD !

 Ütlen kohe päris ausalt välja, et ma olin aastaid täielikult Amway toodete vastu, kuid nüüd on mu suhtumine nendesse totaalselt muutunud.

 Nimelt juhtus see, et mulle pakuti prooviks nende tooteid ning peaksin mainima, et ma armusin täielikult nende pesupulbrisse ning plekieemalduvahendisse/värvikirgastajasse. Lihtsalt imeline, kuidas suudab üks toode võtta välja kõik püreede ning kakaplekid.

 Jah, ma olin siiani proovinud plekke eemaldada sapiseebiga ja erinevate vahenditega , olgu need siis ise kokkusegatud või siis poest ostetud mingid spets vahendid. Sapiseebiga pidi nühkima riideid ning päris ausalt öeldes, siis kaksikute kõrvalt või üldse väikeste laste kõrvalt on mul kõike muud teha, kui pesu käsitsi nühkida.  Nüüd aga sain proovida All Fabric Bleach'i ning sellega oli see plekkide välja saamine tunduvalt kergem. Panin lihtsalt määrdunud riided kaussi, lisasin seda pulbrit ning kallasin sooja vee peale  ning hoidsin leos seni kuni vesi ära jahtus ning siis viskasin riided pessu. Välja tulid ilma plekkideta ilusad bodyd, mina olen lihtsalt mega rahul :)

 Toon näiteks selle beebidele ja väikelastele suunatud pesupulbri, pakis on 3 kg pesupulbrit ning minul on sellest jätkunud juba 4 kuuks. Sellest plekieemaldajast/värvikirgastajast on jätkunud juba pea 2 kuuks, seega nad on igati end ära tasunud ja õigustanud.

 Kui nüüd mingi päev Jaan või Liisu end ära lagastavad, siis teen plekist pilti ning näitan teile ka seda riideeset peale plekieemaldamist ja pesu, siis näete ka teie erinevust.

 Kui kellelgi tekkis soov ka endale saada see super vahend, siis võib mulle julgesti kirjutada, edastan teie soovi ning siis saame me kõik elada plekivabalt :)

 PS! Tegu ei ole tasustatud reklaamiga vaid minu enda sooviga aidata teisi emmesid, kes samuti peavad igapäevaselt võitlema püreede ning kakaplekkidega :)

Soovidest võib anda märku kommentaaridesse või siis kirjutada mulle meil : kaksikutega@gmail.com

Kommentaarid