Otse põhisisu juurde

Armas rutiin- teha lastest pilti igapäev kell 11 :)

 Minu armas Emme tuletas mulle täna meelde, et ma pole oma ammust lubadust täitnud ning teile näidanud mõningast osa meie igapäevasest ettevõtmisest, ehk siis iga päev pilt kell 11 hommikul :) 

 Mulle nii väga meeldib see ette võtmine, kuna niimoodi on nii hästi näha ka laste arengut. Ka tänasesse kollazi lisan ma erinevaid pilte , erinevatest aegadest, ehk siis mitte järjest pilte , kuna siis on ka teil vahet näha :)

 

 Seda sama ettevõtmist hakkasin ma ka koerte peal harrastama, ehk siis teen ka neist iga päev vähemalt ühe pildi :)
 
Tegelikult on aasta lõpus plaan ka need pildid välja trükkida, mis lastest saab tehtud, kuid ma arvan, et korraga 366 pildi trükkimine läheb vist veits kulukaks :D 

Loodan, et ka minu lugejate seas on keegi, kes sai mu kunagisest postitusest inspiratsiooni ning on oma pere või lapsi iga päev ühel samal kellaajal pildistanud :)

 Ja lisaksin veel, et kui ma olen jätnud millestkist kirjutamata , mida ma lubanud olen, siis kindlasti tuletage seda mulle meelde, sest mu pea eti taha ausalt kõiki asju miskipärast kinni hoida :( 

Kommentaarid

  1. Seepärast neid lapsi enamuse aja õues näha polegi- ema pildistab neid või blogib. Tublid.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Me viimasel ajal käime hästi palju Sakus mänguväljakul , see on ka põhjus, miks meid hoovis näha pole :)

      Kustuta

Postita kommentaar