Otse põhisisu juurde

Phil & Teds Sport - meie uus rallimasin

 Mõniaeg tagasi mainisin ma Teile, et meie perel on uus sõiduriist. Selleks sai Phil & Teds Sport ! 
 
 Ütleme nii, et mina olen hetkel veel väga rahul. Muidugi alumisel lapsel pole just kõige mugavam magada, aga nt rullitada on selle käruga küll mõnusalt lihtne :) 

 Eks kärul ole oma miinuseid ka - nt see, et alumisel lapsel ei ole seda nn päikesevarju ( selle ma nüüd tellisin ) ning see, et alumist last ei saa natuke rohkem lamavasse asendisse panna. 

 Talvel ma aga selle käruga ringi liikumist veel ette kujutada ei oska, kuna hirm on, et alumine laps on siis pidevalt märg ja porine ning 3 ratast tekitavad samuti hirmu, et ehk ma ei suuda seda läbi lume lükata.. Kuid õnneks talveni on veel piisavalt palju aega :) 

 Käru on saanud kokku 3 korralikku pesu, sest ostes ta polnud just kõige esinduslikuma välimusega, kuid hetkel on ta juba täitsa ilus :) Arvan, et ühe suurema pesu võtqn veel mõnel ilusal ilmal ette ning siis saan lõpuks öelda, et nüüd olen rahul.

Kommentaarid

  1. Milleks nii suurtele lastele see käru? See on ikka siis hea, kui üks on beebi ja saab all peidus olles tududa. Väga imelik vahetus.

    VastaKustuta

Postita kommentaar