Otse põhisisu juurde

Põnnid hakkasid kõndima !

 Ma ootasin juba nii kaua ( alates 1.maist) , et Põnnid juba ometi kõndima hakkaks :D Tegelikult ei ole see üldse pikk aeg, aga ikkagi, kui pea igapäev küsitakse, kas lapsed juba käivad ning mina ikka vastan, et veel ei käi, siis tüütab ära küll :D 

 Nüüd saan aga öelda, et lapsed KÄIVAD ! Eile hakkas Liisu kõndima ning täna ei andnud Jaanil rahu ning hakkas ka kõndima. Hetkel küll ainult sileda pinna peal, kuid usun, et kui iga päev harjutada, siis varsti kõnnivad ka tublisti muru peal. 

 Kui aga üdinisti aus olla, siis tegelikult ootan ma nende käima hakkamist alates 15.märtsist, sest siis said nad ju aastasteks :) Siis nad aga käima ei hakanud ning järgmine kuupäev oligi 1.mai, kuna siis said nad ka korrigeeritult 1 aastasteks :) Ent pole hullu , et nad hakkasid käima 19 ja 20 päeva peale minu oodatut :) 

 Nüüd me siis hakkame kõvasti harjutama nii toas kui õues, et ruttu käimine käppa saada ning siis saab juba oma hoovi peal natuke kergemini hakkama :) 

 Millal hakkasid teie lapsed kõndima ? :)

Kommentaarid

  1. Mul poiss on teist 10päeva noorem ja veel kõnni. Väga vahvad kaksikud on :)

    VastaKustuta

Postita kommentaar