Otse põhisisu juurde

Kuidas sai meist hoiukodu kahele vahvale kutsikapreilile

 Nagu paljud juba teavad, siis meie peres oli möödunud kuu väga kurb sündmus - meie armas Sofi läks vikerkaare maale. Kuna aga enne seda, kui tema võitlus lõppes tuli maksta päris suuri summasid raviks siis palusin ma TEIE abi ning seda me õnneks ka saime. Ausalt , ma olen Teile kõigile südamest tänulik, et tulite meile appi, see tähendab meile tohutult palju !

 Kuna aga meie Sofi kaotas võitluse, siis tundsime, et peame ühiskonnale mingi heateo vastu tegema, kuna meid aidati nii tohutult palju. Seega saigi üks õhtu vastu võetud otsus, et meie kodust saab hoiukodu kahele vahvale kutsikaplikale :)
Karvik

Kutsikas

 Nad said meie juures ka endale nimed - Karvik ja Kutsikas :) Kuidagi nii lihtsalt need tulid ja jäidki mõneks ajaks nende nimedeks :) 
 Kutsikatega käisime ilusti arsti juures ning said oma vajalikud ussirohud ning muud protseduurid ning tänaseks päevaks on nad Päris Oma Inimeste juures juba :) 
 
 Valik oli tohutult raske, kuna soovijaid neile oli meeletult ning ma tundsin, et pean neile Parimatest Parimad pered leidma, kuna tegu on ju nagu oma lastega ! 

 Ütlen ausalt, et kui neile järgi tuldi, siis seni, kuni perekonnad siin olid, suutsin ma end tagasi hoida, kui aga astusin tuppa, siis puhkesin lihtsalt nutma ja ütlesin abikaasale, et toome nad ikka tagasi, et ma võin elada ka 5 koera ja kaksikutega koos ning koeri võin veel juurdegi võtta, kui vaja :) 

 Praeguseks oleme otsustanud, et kui on millalgi veel vaja mõnele kutsule pakkuda hoiukodu, siis meie uksed on talle lahti, sest ikkagi iga hing väärib täisväärtuslikku elu ning kui meie saame midagigi ära teha, et see niimoodi oleks, siis me seda ka teeme ! :) 

 Tunnen, et tänu sellistele tegudele teeme me kõik kogu ühiskonnale head ning aitame neid, kes end kahjuks ise aidata ei saa ! 






Kommentaarid

  1. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  2. Teades, et Sofi koletut autoalla jäämist oleks saanud ära hoida, on mul sellest koerakesest väga kahju. Siiani.

    VastaKustuta

Postita kommentaar