Otse põhisisu juurde

Kõhukliinikus käidud ning soovitan seda !

Te ei arva ära kust mina just tulin - Kõhukliinikust ! 

 Mu ammune soov oli sinna minna, kuna erinevad kõhulihaste harjutused mul aidanud pole ja oma kõhtu vaadates on täitsa kurb kohe.. 

 Aga täna sai lõpuks see käik tehtud ja ütleme nii, et mina soovitan kõigil sinna minna, kellel on kõhuga probleeme ning seda eriti peale rasedust! 

 Ma olin koguaeg arvanud et mul on kõhulihaste diastaas ning tuli välja, et mul oli tuline õigus! Nüüd ootangi 1.juunit, et uuesti sinna minna ning saada personaalsed harjutused ning neid regulaarselt tegema hakata. 
 
 Hetkel hakkan põhiliselt tööd tegema sisemiste kõhulihastega, kuna need on mul väga-väga nõrgad.. Füsioterapeut ütles et reaaseid tulemusi hakkan nägema 3-4 kuu pärast, seega ootan seda aega juba nii väga :) Kui teised saavad suveks trimmi, siis mina saan sügiseks/talveks :D 


 Kõhukliiniku kohta saate täpsemalt lugeda nende endi kodulehelt ning ütlen ausalt, mina olen ülimalt rahul, et selle teekonna ette võtsin, kuna kes meist ei tahaks endale ilusat kõhtu ! :) 
http://www.kohukliinik.ee
 

Kommentaarid