Otse põhisisu juurde
 Hei !

 Ma pole jõudnud eelmine kuu üldse siia - ütlen ausalt välja , et ma isegi ei tahtnud siia kirjutama tulla.
 Põhjus on väga lihtne - meie kallis Sofi läks vikerkaare maale ning mina elan seda väga raskesti üle. Praegu kompenseerin oma leina sellega, et pakume hoiukodu kahele vahvale kutsikale, kes aga peagi lähevad oma päris kodudesse.
 See tunne, et ei saa midagi ära teha, et oma lähedast päästa, on lihtsalt kohutav.. Ma isegi ausalt ei taha sellele enam mõeldagi..

Häid uudiseid on ka, lapsed hakkavad kohe-kohe kõndima. Magavad superhästi oma voodites ning öine söömine on ka praktiliselt läbi , pean ainult öösiti neile vahepeal lutte suhu panema.
Viimased päevad oleme me olnud lastega hästi palju õues, meil on sauna ees mõnus terrass, kuhu ei puhu tuul ning niimoodi saangi mina seal päevitada ja lapsed mängida.

Samuti käisin avastamas kodukohta ning leidsin, et meil on siin suurepärane koht, kus saaks käia Charlie'ga ujumas. Tegelikult saame seal ka ise ujumas käia ning usun et suve jooksul jõuan ma ka ise sinna millalgi ujuma :)

Panen endale ka selleks kuuks mõned puntid kirja, mille pean ära täitma :


  • Kirjutan teile postituse sellest, kuidas said meie kodust hoiukodu kahele vahvale kutsikale 
  • Kuna meil on ka plaanis teha kööki praegu ajutine tööpind, siis näitame teile , kuidas me selle valmis vorbime
  • Räägin teile oma külastusest Kõhukliinikusse
  • Kaksikute areng ning erinevaid seiku meie igapäeva elust 
 Sellised on siis need teemad, millest ma see kuu kohe kindlasti kirjutan. Usun, et tegelikult tuleb neid teemasid veel, lihtsalt mul võttis praegu veidi aega, et end taas reele saada. 
 
 Seniks aga teile kõigile ilusat kevade jätku ! :) 

Kommentaarid